Kuravaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti
häh
Harmittaa kun ei tahdo löytyä kunnon kuravaatteita. Jotenkin olen kyllästynyt noihin rukan, kyllä ihan laadukkaita, vaatteisiin kun kaipaisin jotain värikkäämpää ja myös kuvia puhumattakaan vetoketjusta takissa. Kävin liikkeitä kiertelemässä ja moni sanoi myyvänsä nykyään vaan noita reimatec asusteita. Mutta ei se ole ollenkaan sama asia! Pitäskö lapsi hoidosta hakiessa riisua kun ei autoon viitsi ottaa kuraista vekaraa? Tavan kurahousut on helppo riisua ja laittaa kotipihalla takaisin. Eikä joka ilta ole haalarin pesua.
 
tau
Etolasta löytyy useampaa merkkiä, vetoketjullisesta en osaa sanoa. Rukkakin on ainakin joskus tehnyt kuviollisia, niitä vaan ei ole ollut monessakaan paikassa kaupan. Erilaisista kumialan liikkeistä löytyy myös noita kuravarustuksiakin, paremmin kuin jostain marketista tai lastenvaatekaupasta.
 
mami29
Me ainakin ostettiin vuosi sitten tytölle Seppälästä nätti leppäkerttuaiheinen kura-asu.Housut on vyötärömalliset ja takissa on vetoketju.
Nyt en sitten tiedä että onko niitä enää.
 
Ei vedenpitäviä haalareita tarvi sen kummemmin pestä kuin kuravaatteitakaan, huuhtaista vain. Kuivuvat yhtä nopsaan kuin kuravaatteetkin.

Minusta on vain kätevää, ettei tarvi olla erillisiä kuravaatteita, istuimelle voi nakata pyyhkeen tms kotiin menon ajaksi.

Rukkalla on tosiaan ollut kauniita keltasia ja kuviollisiakin vaattita. Arvelisin vetoketjuttomuuden syynä olevan sen, että ilma pääsee hieman kiertämään napitusten välistä. Laadultaan Rukka on ollut tähän asti ylivoimainen, kestää lapselta toiselle eikä repeä saumoista. Voihan olla, että muutkin ovat parantaneet laatua.
 
Etolassa on edullisia ja ihan hyvälaatuisia (sanoisimpa että vaikuttavat tähän saakka jopa laadukkaammilta kuin Rukka) kuravehkeitä ja plussana vetoketjullinen takki. Värit ovat kyllä ne perus tummansininen, punainen, vaaleanpunainen ja keltainen. Merkki taisi olla Kids. Isommat koot on vyötärömallisia housuja.
 
joo
Olen nänyt ihan jossain anttilassa ja cittarissa tai prismassa semmosia muumi- ja snoopy-aiheisia kuravaatteita. Harmitti kun olin jo ennättänyt ostaa semmoset tavallisen tylsät siniset..
 
kuraisten äiti
Väreistä en tiedä, mutta Abeko-merkkiset ollu minusta paremmat kuin Rukka. Sellasta pehmeämpää materiaalia. Jesper Juniorista oon niitä ostanu. Netistä vois löytyä mistä muualta sais.
 

Yhteistyössä