Kurahousut 1v:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emma-05
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emma-05

Vieras
Moi! SYksyn saapuessa tulee ajankohtaiseksi hankkia kurahousut :) Olen ajatellut ostaa Rukan henkselihousut 1v:lle päiväkodissa olevalle pojalleni. Mutta riittävätkö pelkät housut vai kannattaisiko myös takki ostaa? Pojallani on Reimatecin kosteussuojattu välikausihaalari. Myös kokoa mietin. Tällä hetkellä koko 80cm olisi varmasti sopiva (poika n. 75cm), mutta isommat olen ajatellut ostaa, jotta haalarit yms. mahtuisivat helposti alle. Minkä koon minuna ostaisitte? 86, 92 vai 100cm? Eräs ystäväni sanoi, että oli ostanut suoraan 100cm, ja olivat olleet helpot pukea päälle, mutta ne tuntuvat niin kauhean isoille juuri kavelemään opettelevalle.

Mun mielestä 86, koska niihin on muutenkin otettu huomioon se, että sisälle pitää mahtua vaatetta. Mutta varmaan92, ois kans aika hyvä, ostaisin itse kuitenkin ehkä ne!
Mulla on vauvan isosikolla vanhat pieneksi jääneet, kokoa 90 ja meinaan käyttää njiitä, koska nehän on just sopivat, eivät ole liian isot.

Kyllä se takkikin hyvä on, varsinkin jos on sateista. Ja ne hanskat kans on hyvät, koska pikkuinen kyllä enkee kädet hiekkaan:)

Ehdottomasti 92. Meillä housut on 86 ja saisivat olla reilummat. Kovin paljoa ei sinne alle mahdu. Takki meillä on myös 86 ja se on aika reilu. Jotenki tuntuu, että nuo housut saa Rukalla olla aina reilumman kokoiset. Meillä siis vielä tälle syksylle on isompien housujen osto edessä.
Meillä tyttö 80cm.
Tarhassa ainakin kertoivat, että kannattaa olla kaikki sadevarusteet vaikka olisikin kosteussuojattu puku. Ihan sen takia etteivät puvut liikannu kovasti. Eli laittavat kuravaatteet olipa puku minkälainen tahansa.

Itse ostin molemmille lapsille (1v ja 3,5v) kurahaalarin eli on kokopuku. Sisällä pehmeä ja lämmin fleecevuori joten menee koko talven.On meillä sit noita vanhoja kuriksiakin joita käytetään kesällä/syksyllä lämpimillä keleillä.. Nyt saa vielä niin hyvät alennukset joten ostin nuo uudet sen takia. Ovat tosi näppärät talvella! Isommalle en kuitenkaan osta kosteussuojattua haalaria. eivät kylläkään ole tarhassa mutta ulkoillaan paljon säällä kuin säällä =)

Yhteistyössä