Kura asuista...

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
... miten sellaisen saa pysymään siistin näkösenä ja puhtaana. Enkä tarkoita sitä ettei lapsi sais leikkiä lätäkössä se päällä vaan miten se saa puhtaaks sen lätäkössä leikkimisen jälkeen? Siis meidän pukuun jää semmonen tumma jälki vaikka olen sen pessyt :(

Mä en viittis pyykkikoneessa joka käytön jälkeen pestä ja nyt meidän vaalean sävyinen asu on ihan harmahtava ja täynnä tummia länttejä :( kuvittelin et tuosta pinnasta kura lähtis ihan huuhtelemalla mutta ei se lähde puhtaaks vaikka pesuaineen kans sitä hankasin puhtaaks :headwall: ja nyt se puku on todella epäsiistin näköinen eli jos jollakin on joku konsti millä tuon sais pysymään siistin näköisenä niin saa kertoa se heti |O

Alkuperäinen kirjoittaja caysa:
Mä kysyisin valmistajalta!! Pitäähän ne kestää kuraleikit menemättä heti piloille :headwall:

Juu täytyy varmaan laittaa viestiä menemään sinne valmistajalle päin kun ei kukaan muukaan tunnu tietävän miten nuo saa pysymään siistin näköisinä. Harmittaa vaan valtavasti että kaupassa vielä mainostettiin miten hyvän värisiä asuja on ja sitten se väri on heti käytön jälkeen epäsiistin näköinen :(

Saippuaa tai nestemäistä pyykinpesuainetta superlonsieneen ja sillä hinkkaat pinnan, niin tulee puhdasta. Kannattaa suosia alunperinkin likaisia värejä etenkin housuissa, niin pääsee vähemmällä puunaamisella, ei nuo värihaitat näy =)

Yhteistyössä