Kuppilaan yhdelle yksin. "uskaltaako" ja miten käyttäytyä? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Semmoinen neuvo, että älä niin kauheasti tälläydy. Yksin baarissa istuva hienoksi laitettu nainen aiheuttaa vähän ristiriitaisia ajatuksia - miksi hän on niin hienona, odottaako hän treffiseuralaista, jne.

Ja kuten tiedämme, seuraa saa parhaiten jos näyttää kotisohvalta repäistyltä.

Tämä oli hyvä neuvo. Aloinkin juuri miettimään mitä laitan päälle, mutta taidankin laittaa samat vaatteet millä olenkin jo kokopäivän ihmistenilmoilla ollut. Meikkiä korjaan vaan vähän.

Nyt olisi lähdön hetket käsillä ja iski ajatus että pitäisikö siivota. Olen elänyt viikon kuin pellossa ja asunto on sen näköinen. Tuskin tänne kukaan tulee mun lisäkseni, mut olisiko fiksua edes kerätä vaatteet lattialta? :D

[QUOTE="aapee";24768161]Nyt olisi lähdön hetket käsillä ja iski ajatus että pitäisikö siivota. Olen elänyt viikon kuin pellossa ja asunto on sen näköinen. Tuskin tänne kukaan tulee mun lisäkseni, mut olisiko fiksua edes kerätä vaatteet lattialta? :D[/QUOTE]

Tee vaan pikasiivous, mukava se on yksinkin tulla siistiin kotiin. Sitä paitsi siinä kun huhkit hetken kalsareita keräillen, unohdat jännittää itse baariinmenoa.

Ja kun joku bongaa sinut rennossa arki-iltabaarilookissasi lehteä lukemassa ja kysyy: "mitä tuollainen kaunokainen tekee täällä", voit sanoa että palkitset itseäsi siivouksesta :)

[QUOTE="maisa";24767339]Mä kävin pari viikkoa sitten yksin yhen bändin "klubikeikalla", enkä kadu! Ostin tuopin tiskiltä, ja valtasin tyhjän (sen vikan tyhjän) pöydän, johon sitten pari yksinäistä tuli kans kuuntelemaan keikkaa.. Vaihdettiin muutamia kommentteja, pidettiin toisillemme paikkoja esim.vessareissun ajan ja nautimme keikasta.. Oli tosi kivaa, ja enempi ois kyllä harmittanu, jos en ois uskaltautunu sen takia, etten ketään kamua saanu matkaani.. Mene ihmeessä, ei kukaan sua syö<3[/QUOTE]

Luin että ostit tuopin viskiä. Vissiin aika harkita nukkumaanmenoa :D

Pikasiivous tehty, ja nyt on laittautumnen käynnissä. Tekisi mieli oikein kunnolla laittautua, mutta se varmaan on totta, eli jos liikaa laittautuu saa maksullisen naisen vaikutelman, tai jotain vielä pahempaa...

Valmista on ja nyt allkoi kunnolla jänskättämään, vaikka suht arkinen asia joillekin on. Itsellä kun on pienoinen kammo sosiaalisiin tilanteisiin, joten siksi kynnys lähteä tuntuu suurelta. Pelkään että venyttelen sinne kuppilaan menoa, ja kolmelta totean: se on kiinni, joskus toisten sitten :/...

[QUOTE="aapee";24768381]Valmista on ja nyt allkoi kunnolla jänskättämään, vaikka suht arkinen asia joillekin on. Itsellä kun on pienoinen kammo sosiaalisiin tilanteisiin, joten siksi kynnys lähteä tuntuu suurelta. Pelkään että venyttelen sinne kuppilaan menoa, ja kolmelta totean: se on kiinni, joskus toisten sitten :/...[/QUOTE]

Nyt meet.. Siä olet kaunis, vaatteetkin on päällä ja kintut kantaa :D Nyt menet =)

Nyt mennään. Jos on hirmukauheeta, tulen kommentoimaan. Voin silti tulla kertomaan jos meni ihan hyvinkin reissu. Täytyy kai aloittaa jolllain paukulla ja siten hengata tiskillä. :)

[QUOTE="aapee";24768432]Nyt mennään. Jos on hirmukauheeta, tulen kommentoimaan. Voin silti tulla kertomaan jos meni ihan hyvinkin reissu. Täytyy kai aloittaa jolllain paukulla ja siten hengata tiskillä. :)[/QUOTE]

Piti mennä jo ja :kiss:

Kävin. Olin vartin ja kokoajan ahdisti. Tuntui kuin jokainen olisi katsonut asenteella: Mitä kettua se täällä tekee.

Ja kaikenlisäksi tuo kuppila taisi olla pariskunnille suunnattu, sillä siellä kaikki olivat pariskuntina, keskenään pöydissä. Erotuin siis kunnolla joukosta...

[QUOTE="Aapee";24768915]Kävin. Olin vartin ja kokoajan ahdisti. Tuntui kuin jokainen olisi katsonut asenteella: Mitä kettua se täällä tekee.

Ja kaikenlisäksi tuo kuppila taisi olla pariskunnille suunnattu, sillä siellä kaikki olivat pariskuntina, keskenään pöydissä. Erotuin siis kunnolla joukosta...[/QUOTE]

It's all in your head.

Voi herrajumala mitä mimmejä! Teidänkaltaises olis (ja tod näk henkisesti onkin) edelleen nyrkin ja hellan välissä. Oletteko kuulleet tasa-arvosta?! Vitun mamoraukkikset, jotka ei uskalla ovea avata ilman sitä Miestä!

[QUOTE="...";24767336]Voio hyvänen aika. Jää kotiin. Ei voi olla noin avutonta, onhan tämä vitsi?[/QUOTE]

Niinpä. No kaikki ei ole niitä terävimpiä sosiaalisissa taidoissa ;)

Yhteistyössä