Kuppilaan yhdelle yksin. "uskaltaako" ja miten käyttäytyä? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nainen"

Vieras
Olen nauttimassa viinipulloa, ja iski ajatus, jos menisin tuohon 100m päähän baariin/kuppilaan juomaan yhden. Jäänkö tiskille vai menekö pöytään? Vai kehtaanko mennä laisinkaan? Mitä jos haluan seuraa, lähestynkö vain jotain seuruetta, vai odotan että joku tulee mun luo?

Entä jos siellä onkin joku tuttu, ja se kysyy miksi olen yksin liikenteessä?

Mä jäisin tiskille koska siinä voi ainakin jutella baarimikon kanssa jos ei muuta seuraa heti löydy. Ja siinä pääsee myös helposti juttusille kun ihmiset käyvät tilaamassa juomiaan.

Mitä sitten jos siellä on joku tuttu? Eikö baareissa saisi käydä yksin? Se on vaan sellainen joku vanha suomalainen takapajuinen ajattelutapa että yksin baarissaoleva on joko alkoholisti tai hakemassa irtosuhteita.

Mä kävin pari viikkoa sitten yksin yhen bändin "klubikeikalla", enkä kadu! Ostin tuopin tiskiltä, ja valtasin tyhjän (sen vikan tyhjän) pöydän, johon sitten pari yksinäistä tuli kans kuuntelemaan keikkaa.. Vaihdettiin muutamia kommentteja, pidettiin toisillemme paikkoja esim.vessareissun ajan ja nautimme keikasta.. Oli tosi kivaa, ja enempi ois kyllä harmittanu, jos en ois uskaltautunu sen takia, etten ketään kamua saanu matkaani.. Mene ihmeessä, ei kukaan sua syö<3

[QUOTE="...";24767336]Voio hyvänen aika. Jää kotiin. Ei voi olla noin avutonta, onhan tämä vitsi?[/QUOTE]

Koskaan en ole mennyt yksin minnekään viihteentapaiselle, siksi kyselen ja olen avuton tässä asiassa. Ja haluan "sulautua massaan" etten heti sitten nolaisi itseäni. Mutta tuo baaritiski voisi tosiaan olla hyvä vaihtoehto istumapaikaksi. Vaikka yksin oon elänyt, niin kuppilaan olen yleensä lähtenyt jonkun toisen kanssa. Tosin olen sosiaalisesti ehkä vähän rajoittunut, siksi välttelen sosiaalisia tilanteita.

Mee ihmeellä.. Miä joskus aikoinaan kovasti nautin kun pääsin baariin yksin. Ei ole pakko jutella kenellekkään mutta jos juttuseuraa löytyy niin siihen sitten mukaan vaan :) Tiskillä on mukava notkua aluksi, siitä voi tsekkailla miltä näyttää ja baarimikolle höpötellä jos se ehtii ja siltä tuntuu.

[QUOTE="aapee";24767471]Mihin aikaa sinne kuppilaan kannattaa sosiaaalistua? Nyt varmaan on vielä aikaista, mutta olisiko 10 aikaan hyvä, vai myöhemmin?[/QUOTE]

Mitä aikaisemmin menet baariin, sitä enemmän ehdit juoda.:attn:

Mut en haluaisi tissutella yksin, vaan olla edes vähän muidenkin ihmisten seurassa. Mulla kun ei ole juuri mitään kokemuksia sosiaalisista tilanteista, joten siksi haluaisin vähän kontakteja muihinkin ihmisiin. Paremmin niitä kai saa menemällä yksin baariin, kuin jäämällä kotiin yksin tissuttelemaan.

[QUOTE="aapee";24767572]Mut en haluaisi tissutella yksin, vaan olla edes vähän muidenkin ihmisten seurassa. Mulla kun ei ole juuri mitään kokemuksia sosiaalisista tilanteista, joten siksi haluaisin vähän kontakteja muihinkin ihmisiin. Paremmin niitä kai saa menemällä yksin baariin, kuin jäämällä kotiin yksin tissuttelemaan.[/QUOTE]

Meet sinne baariin sillä asenteella että kiva jos löydän juttuseuraa.. Elä noin hirveesti ressaa, otat juoman, istut tiskille ja rentoudut. Ei tarvii olla tyrkyllä eikä kyräillä, senkun olet vaan ja katselet menoa =) Varmasti joku tulee vaihtamaan siun kanssa sanasen tai useammankin :D

mä kävin ekaa kertaa yksin nyt kesällä,ajattelin et olen ihan säälittävä mutta kun kukaan ei lähteny mukaan ja olo oli paska niin vedin kuteet niskaan ja pistin tukan kuntoon ja otin pari siideriä ja menin.Eka kävin terassilla ja sit menin baariin,istuin tiskillä ja juttelin eka baarimikon kanssa ja sit istuin pöydässä ja katselin ku muut tanssi.Kyllä siinä niitä juoppoja miehiä kävi vonkaamassa tanssiin ja sössötämässä kaikkea mutta ei kiinnostanu.Sitten juttelin illan viihdyttäjien kanssa.Kävin sitten vielä pari kertaa yksin mutta nyt ei enää jaksa kun työt alkoi ja kesällä nyt muutenkin kivempi.
Mutta siis joo,menen ja nauti olosta juttele vaikka sen baarimikon kanssa tai jos siellä dj tai jotain muuta henk.kuntaa ni niiden kanssa kans voi jutella(tilanteen mukaan ettei työt häiriydy).

Hyvin helppoa: mene tiskille, tilaa haluamasi juoma, katsele itsellesi sopiva paikka. Voit vaikka lukea lehteä ensin, jos hermostuttaa :)
Jos hyvin käy, saat järkevää juttuseuraa.

( Minä olen sattuneesta syystä hörhö-magneetti ja olen saanut seurakseni seuraavanlaisia tyyppejä:
- isäni sielu asuu minussa, kukaan ei voi minua auttaa.
- olen juuri vapautunut vankilasta, istuin henkirikoksesta. Vaikutat elämäni naiselta.
jne.)

Hyvin helppoa: mene tiskille, tilaa haluamasi juoma, katsele itsellesi sopiva paikka. Voit vaikka lukea lehteä ensin, jos hermostuttaa :)
Jos hyvin käy, saat järkevää juttuseuraa.

( Minä olen sattuneesta syystä hörhö-magneetti ja olen saanut seurakseni seuraavanlaisia tyyppejä:
- isäni sielu asuu minussa, kukaan ei voi minua auttaa.
- olen juuri vapautunut vankilasta, istuin henkirikoksesta. Vaikutat elämäni naiselta.
jne.)

Jestas, sama vika täälläkin.. Onneksi kävin yksin vaan tutuissa baareissa = epätoivoinen mulkaisu portsaria tai baarimikkoa kohti riittää pelastamaan neidon pulasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24767705:
Jestas, sama vika täälläkin.. Onneksi kävin yksin vaan tutuissa baareissa = epätoivoinen mulkaisu portsaria tai baarimikkoa kohti riittää pelastamaan neidon pulasta :D

Törmään näihin tyyppeihin ihan selvin päin, esim junassakin. Eli mitähän siitä baari reissusta tulee :D

Mut koitan rohkaistua ja mennä tunnin päästä nauttimaan yhden drinkin.

[QUOTE="aapee";24767733]Törmään näihin tyyppeihin ihan selvin päin, esim junassakin. Eli mitähän siitä baari reissusta tulee :D

Mut koitan rohkaistua ja mennä tunnin päästä nauttimaan yhden drinkin.[/QUOTE]

Okei. Jännä ilta tulossa :)
Tervetuloa hörhömagneettiklubiin :wave:

Mä jäisin tiskille koska siinä voi ainakin jutella baarimikon kanssa jos ei muuta seuraa heti löydy. Ja siinä pääsee myös helposti juttusille kun ihmiset käyvät tilaamassa juomiaan.

Mitä sitten jos siellä on joku tuttu? Eikö baareissa saisi käydä yksin? Se on vaan sellainen joku vanha suomalainen takapajuinen ajattelutapa että yksin baarissaoleva on joko alkoholisti tai hakemassa irtosuhteita.

Yksinäinen nainen baaritiskillä... en suosittele.

Musta on mukava käydä yksin tuopilla sillon tällön. Saa rauhassa miettiä ajatukset ojennukseen muttei tarvi olla yksin hiljaisuudessa.
Eikä baaritiski nyt mikään lihatiski ole. Jos ei halua jutella niin sen voi sanoa ja kyllä se yleensä ymmärretään :)

Semmoinen neuvo, että älä niin kauheasti tälläydy. Yksin baarissa istuva hienoksi laitettu nainen aiheuttaa vähän ristiriitaisia ajatuksia - miksi hän on niin hienona, odottaako hän treffiseuralaista, jne.

Ja kuten tiedämme, seuraa saa parhaiten jos näyttää kotisohvalta repäistyltä.

Yhteistyössä