Kuparikierukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poujou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Poujou

Jäsen
07.03.2007
403
0
16
Minulle laitettiin kuparikierukka maaliskuussa. Nyt on menossa neljännet runsaat kuukautiset jo kymmenettä päivää. Kolmet ensimmäiset olivat runsaat ja lisäksi oli jälkivuotoa. Hemoglobiini oli kaksi viikkoa sitten 114 ja olen syönyt Obsidan-rautavalmistetta. Maha ei vaan tahdo kestää jatkuvaa raudan popsimista.

Kysyisinkin kuparikierukan käyttäjiltä, että onko kuukautiset muuttuneet niukemmiksi ajan kuluessa????? Käyttöohjeen mukaan ainoastaan parit ekat menkat on runsaat ja sitten pitäisi tasoittua...

Alkuperäinen kirjoittaja Poujou:
Minulle laitettiin kuparikierukka maaliskuussa. Nyt on menossa neljännet runsaat kuukautiset jo kymmenettä päivää. Kolmet ensimmäiset olivat runsaat ja lisäksi oli jälkivuotoa. Hemoglobiini oli kaksi viikkoa sitten 114 ja olen syönyt Obsidan-rautavalmistetta. Maha ei vaan tahdo kestää jatkuvaa raudan popsimista.

Kysyisinkin kuparikierukan käyttäjiltä, että onko kuukautiset muuttuneet niukemmiksi ajan kuluessa????? Käyttöohjeen mukaan ainoastaan parit ekat menkat on runsaat ja sitten pitäisi tasoittua...

mulla oli kuparikierukka reilu 2vuotta ja sitten luovutin.ei sopinut mulla.Kuukautiset olivat ihan sekaisin.Vuotoa kesti aina noin 10-15päivää sitten pari kuivaa päivää ja sitten taas uudestaan.Kuukautisten ekoina päivinä en voinut lähteä ulos kun verta tuli kun pienestä siasta.

Pillereitä suosittelen.

Minulle asennettiin kuparikierukka 1,5 kk sitten. En ole synnyttänyt. Nyt on toiset asentamisen jälkeiset menkat meneillään, ja nämä, kuten edellisetkin, on olleet hirveän runsaat. Vuotoa tuli viime kerralla 6 päivää, nyt on meneillään viides vuotopäivä eikä loppua näy. Vuotoa tulee tosi paljon, olen käyttänyt vaihdellen kuukuppia ja super-tamponia, ja tuntuu että molempien kanssa saa koko ajan ravata vessassa vaihtamassa/tyhjentämässä Seksiä ei huvita harrastaa kun kaikki paikat näyttää verilöylyltä sen jälkeen. :) Olo on tosi väsynyt ja vetämätön, pitäisiköhän minunkin käydä mittauttamassa hemoglobiini?

Muuten oon ollut - tämän lyhyen aikaa - tyytyväinen kierukkaani, mutta runsas vuotaminen harmittaa. Olisi kiva kuulla onko kellään vuoto vähentynyt ajan kanssa. Ennen kierukkaa mulla oli tosi niukat menkat, vuotoa max 2 päivää, ja silloinkin pärjäsin hyvin mini-tamponin kanssa.

Mulla oli kuparikierukka kans ja ei vuoto vähentyny koko aikana.Oli mulla jotain reilu vuoden verran.Mul oli niin runsasta vuotoa et ku pyöräili niin satula veressä.Otatin pois enkä ikinä enää laita!!
Nyt mulla on hormonikierukka enkä oo oikeen tyytyväinen siihenkään ku kuitenki jotain vuotaa koko ajan.Mut ei oo enää niin runsaat menkat.

Yhteistyössä