Kuparikierukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miä

Vieras
Kuulin, että nyt ois markkinoille tullu todella edullinen kuparikierukka.

Mutta te joilla on kuparikierukka, niin onko ne menkat niin hirveen runsaat? Siis kun sanotaan, että monasti kuparikierukka pahentaa (jo vallankin ennestään runsaita) menkkoja?

Ja siis muita hyviä / huonoja puolia?

Ja paljonkos se lysti sitten maksaakaan?

Todellakin vuodan viikon ihan kuin härän kurkusta. Lisäksi kuukautiskivut on pahemmat kuin silloin kun söin pillereitä.

Kohta ollut 5 vuotta jonka saa olla ja sitten poistatan enkä uutta huoli. Yäk.

Ei mulla maksanut mitään, tai en ainakaan muista. Mä vuodan yhtä paljon (eli toooodella paljon) kuin ennenkin, nyt vaan vuoto kestää keskimäärin 9 päivää, joskus kauemmin joskus vähän vähemmän. Muuten ihan ok, kipuja ei ole ollenkaan, ne hävisi jo esikoisen syntymän jälkeen eikä kierukka ole niitä takaisin tuonut.

Alkuperäinen kirjoittaja miä:
Kuulin, että nyt ois markkinoille tullu todella edullinen kuparikierukka.

Mutta te joilla on kuparikierukka, niin onko ne menkat niin hirveen runsaat? Siis kun sanotaan, että monasti kuparikierukka pahentaa (jo vallankin ennestään runsaita) menkkoja?

Ja siis muita hyviä / huonoja puolia?

Ja paljonkos se lysti sitten maksaakaan?

3:s kuparikierukka menossa eikä mulla ole moitteen sanaa, ihan normaalit kuukautiset on aina olleet.
hintaa en muista kun tää kolmaskin tulee kohta 5.v vanhaks, ja laitan uuden tai menen sterilisaatioon.
ei ole huonoja puolia muutakuin se että kun kierto on "luonnollinen" niin esim. pms-oireet on aikas pahoja

Yhteistyössä