Kuparikierukan poisto...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiraki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiraki

Vieras
Eli tietääkö kukaan kuka kierukan ottaa pois? lääkäri vai terveydenhoitaja..?
Kestääkö kauan ..sattuiko? Mulla olis nyt kohta asia ajankohtainen..ja toivottavasti saan myöhemmin kirjoitella muista asioista kaksplussan sivuilla...Mies kun vihdoin 5 vuoden odottelun jälkeen ilmoitti että voisi jälleen ajatella vauvan tuloa meidän perheeseen ... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Triolapsellinen:
Millaista on kun on tuo kuparikierukka?Siis onko vuoto runsaanpaa ja tuliko kierto aluksi miten sattuu?Itselleni pitäs semmonen kapistus laittaa,kun hormonaaliset ei sovellu mulle.

mulla ainakin oli hirmu vuodot.aamulla kun nousi sängystä ni kaikki paikat veressä.ei vaan ollut mun juttuni tuo kuparikierukka.
:/

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Millaista on kun on tuo kuparikierukka?Siis onko vuoto runsaanpaa ja tuliko kierto aluksi miten sattuu?Itselleni pitäs semmonen kapistus laittaa,kun hormonaaliset ei sovellu mulle.

mulla ainakin oli hirmu vuodot.aamulla kun nousi sängystä ni kaikki paikat veressä.ei vaan ollut mun juttuni tuo kuparikierukka.

Jaiks!Pitäsköhän munkin miettiä asiaa uudelleen :o Taidan tyytyä ihan vaan kumeihin.

Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:

Jaiks!Pitäsköhän munkin miettiä asiaa uudelleen :o Taidan tyytyä ihan vaan kumeihin.

ei ollut tarkoitus säikytellä.kyllähän se joillekin sopii.ei sitä ennen tiiä ennen ko koittaa
;) kertokaahan nyt ihmiset positiivisiakin kokemuksia :D

Positiivisia kokemuksia:
+ vuodot eivät lisääntyneet
+ kuukautiskivut eivät voimistuneet
+ helppo ja huoleton
+ laittaminen/poistaminen eivät sattuneet
+ ei mielialamuutoksia jne..

mulla oli se vaan vähän "väärässä paikassa" tai jotain joten olen nyt ollut pian 2 kuukautta ilman ja ens kuussa laitetaan uusi!

Aluksi kuukautiset tuli miten sattuu mutta kyllä ne sitten asettuivat... Vuoto päiviä tuli kyllä lisää 1-2 pvää...siihen verrattuna mitä tuli ennen kierukkaa.. Mulle oli kuitenkin hyvä ratkaisu koska pillerit vaikutti hurjasti mielialaan...Kierukkan kanssa ei mitään ongelmaa.
Kierukkaa ei tunne ollenkaan kun se on paikoilleen laitettu..

Yhteistyössä