Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus madonius harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:
Mulle laitettiin hormonikierukka eilen. Menkat alkoi la, niiden pitää olla ikään kuin "päällä" , tai ainakin se itselle on helpompaa. Lääkäri oli tyytyväinen (toisin kuin minä...) kun vuoto oli vielä runsasta. Ei ehkä voi puhua sattumisesta, mutta ikävälle se tuntui - sen pienen hetken. Minulla on aiemmin ollut myös kuparikierukka - yäks pois
MItä eroa sitten on kuparikierukalla ja hormooni kierukalla???
Mie en voi käyttää mitään hormonaalista ehkäsyä neurologisista syistä.
Kuparikierukassa ei ole hormonia. Hormonikierukassa on =) Kuparikierukka lisää usein (ei aina) vuotoa, niin kuin minulla teki, että vuosin 4-7 päivää melko runsaasti. Hormonikierukka usein lopettaa kuukautiset kokonaan. Haittapuoliakin löytyy, voi tulla aknea tai sitten muuten vain ei sovi.
Hmmmm ja hmmmm nyt tosissaan aloin sitten miettimään että kannattaakohan se sitten laitattaa kun muutenkin tuo vuoto on välillä tosi runsasta ja jos se vielä siitä lisääntyy niin niin ja tavallisesti olen päässy menkkojen kanssa suht helpolla että ei kestä kuin 4-5 päivää
No en tietenkään voi sanoa, kuinka sinun kohdallasi käy. Minä muutoin tykkäsin siitä, kun ei tarvinnut muistaa pillereitä eikä puljata kumien kanssa. Se vuotaminen oli vain aika rankkaa :/ Mutta oliko sinulla jokin tutkimus, johon tuo kierukka olisi ratkaisu? Itselläni olisi ehkä myös mahdollisuus erääseen lääkitykseen, mutta vaatii myös varman ehkäisyn vuosiksi eteen päin.