Kuorojen vierailut häiritsevät eri uskontojen tasa-arvoa Satasairaalassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
"Kuorojen vierailut häiritsevät eri uskontojen tasa-arvoa eikä osastoilla tapahtuvia kuorovierailuja pidetä enää sopivina. Vuodeosastoilla ei enää kuorovierailuja sallita. Kuorovierailuja voi edelleen tapahtua Satasairaalan eri toimipisteiden yhteisissä tiloissa (esimerkiksi Talvipuutarha ja lastentalon leikkipiha). Potilaan/omaisen toiveesta on edelleen asianmukaista, että esimerkiksi sairaalapastori voi vierailla potilaan luona ja esittää musiikkia/laulua potilaan vuoteen vierellä. Muita huoneen potilaita tulee informoida tilanteesta."

"Olen sanaton – missä maassa minä elän ja asun, onko tämä kotimaani Suomi?"

https://www.satakunnankansa.fi/a/384fcb9f-5558-4e93-9e14-b888dbd67d9a

Mun mielestä kans menee niin yli jo tää vouhotus. En ole uskovainen mut ei mua ainakaan haittaa. Lauluja ne on siinä missä muutkin ja voi pistää korvat tukkoon jos ei kestä kuunneella. En minäkään tykkää, että lauluissa viljellää vi..tua ja saa..naa / hel..tiä tai rivoillaan muuten, mut mä annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja ajattelen jotain muuta sillä välin. Enkä nouse barrikaadeille vaatimaan, että koska se loukkaa tai ahdistaa jotain, niiin niiden soittaminen pitää lopettaa.

Tuossa häiritsee ainoastaan se että sairaiden on pakko kuunnella tuota. Mikseivät voi mölistä aulatiloissa? Sieltä sairaalan pedistä ei niin helposti lähdetä muualle lepäämään.

Naurettavaa.

Mua uskovaisena surettaa Suomen kristinuskosta luopuminen. Ei se ole vielä totaalista, on kirkkoja, kristinuskon sanomaa jne mutta se alkaa hämärtyä ja uskon harjoittaminen paikoin kielletään.

Jeesus on ainoa tie pelastukseen ihan kaikille. Nämä henkimaailman asiat ovat hyvin tärkeitä. Tämä ajallinen maailma ja elämämme näissä liharuumiissa on lyhyt hetki. Sitten tulee ikuisuus ja se on kaikkien asia.

Jeesus rakastaa sinuakin ja haluaa pelastaa ja tämä sanoma kuuluu kaikille.

Mua uskovaisena surettaa Suomen kristinuskosta luopuminen. Ei se ole vielä totaalista, on kirkkoja, kristinuskon sanomaa jne mutta se alkaa hämärtyä ja uskon harjoittaminen paikoin kielletään.

Jeesus on ainoa tie pelastukseen ihan kaikille. Nämä henkimaailman asiat ovat hyvin tärkeitä. Tämä ajallinen maailma ja elämämme näissä liharuumiissa on lyhyt hetki. Sitten tulee ikuisuus ja se on kaikkien asia.

Jeesus rakastaa sinuakin ja haluaa pelastaa ja tämä sanoma kuuluu kaikille.

Samaa mieltä.

Yhteistyössä