Kuoritteko suomalaiset porkkanat?

• Viestiketjun aloittaja "eee"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tölö;25698955:
Tästä lienen kykenevä päättelemään, että olet pelkuri. Olisit nyt hyvä kaksplusmamma sanonut että mitä sinä siellä vingut vastaukseni laadusta. Et sinä voi pilata iltaani vaikka haluaisitkin, joten anna tulla vaan kaikki "totuudet". Kerro vaikka elämänkertasi, siinä lienee totuuksia koko kansalle. Lienen tarpeeksi kärsivällinen lukeakseni koko roskan, sillä ei liene kauhean tapahtumarikas tarina, eiks jea? ;))
mä tiedän yhtäpaljon sun elämästä kun sä luulet tietäväs mun poppareiden syönnistä. :LOL:

tölö
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25698966:
mä tiedän yhtäpaljon sun elämästä kun sä luulet tietäväs mun poppareiden syönnistä. :LOL:
Ooh, kaksplusmammalta yllättävää nokkeluutta. Nostaisin hattua jos olisi sellainen päässä ;) Hmm, vastauksestasi päätellen et ole kykenevä suomen kielen oikeaoppiseen kirjoittamiseenkaan, joten tästä lienee hyvä tehdä johtopäätös, että sinunlaisesi mammat istuu joka ilta nenä kiinni ruudussa mässäämässä - kyllä, mitäpä muutakaan kuin poppareita. :popcorn: Koska jokainen itseään kunnioittava ihminen kykenee kirjoittamaan sanat "yhtä" ja "paljon" painamalla välissä välilyöntiä.
Minun elämäni on sen verran mielenkiintoinen, että mielelläni sen kertoisin, mutta kun typoistasi päätellen sinulla saattaa hyvinkin olla lukihäiriökin. Lienee turhauttavaa tarinoida jos kukaan ei tajua :(

Alkuperäinen kirjoittaja tölö;25699016:
Ooh, kaksplusmammalta yllättävää nokkeluutta. Nostaisin hattua jos olisi sellainen päässä ;) Hmm, vastauksestasi päätellen et ole kykenevä suomen kielen oikeaoppiseen kirjoittamiseenkaan, joten tästä lienee hyvä tehdä johtopäätös, että sinunlaisesi mammat istuu joka ilta nenä kiinni ruudussa mässäämässä - kyllä, mitäpä muutakaan kuin poppareita. :popcorn: Koska jokainen itseään kunnioittava ihminen kykenee kirjoittamaan sanat "yhtä" ja "paljon" painamalla välissä välilyöntiä.
Minun elämäni on sen verran mielenkiintoinen, että mielelläni sen kertoisin, mutta kun typoistasi päätellen sinulla saattaa hyvinkin olla lukihäiriökin. Lienee turhauttavaa tarinoida jos kukaan ei tajua :(
:hug:

danan daukki
[QUOTE="eee";25697198]Ostin noita Pirkan suomalaisia, valmiiksi pestyjä porkkanoita, ja en kyllä jaksa kuoria niitä, syön sellaisenaan. :) Kraanan alla kyllä käytän ja huuhtaisen.[/QUOTE]

Jos me kuoritaan niin alatko säkin kuoria? Ja jos joku meistä ei kuori niin koetko tekeväsi sen takia oikein? Vastaa tuohon, niin minä vastaan sinun kysymykseesi.

Yhteistyössä