K
Keittiönoita
Vieras
Kuopus on siis jo täysi-ikäinen, joten saa periaatteessa tehdä mitä lystää. Asuu kuitenkin vielä mun kanssani ja meillä on tapana viestitellä, jos kotiintulo jostain syystä viivästyy. Noh, lähti eilen iltasella käymään kaverinsa kanssa kaupassa. Kun jäpikkää ei yhteen mennessä näkynyt eikä kuulunut, laitoin tekstarin. Ei vastausta. Nukahdin hetkeksi ja puoli kolmen aikaan jo soitin perään. Ei vastannut kännykkään. Aloin huolestua, sillä ei ole ollenkaan tyypillistä, ettei mitään ilmoita. Soitin uudestaan. Ei vastausta. Aloin huolestua entistä enemmän, sydän alkoi hakata tuhatta ja sataa. Soitin kuopuksen kaverin kännykkään, johon ei saatu yhteyttä. Mielikuvitukseni alkoi laukkaamaan 
Neljän aikaan kuopus tuli kotiin. Olivat olleet vähän kauempana tanssiravintolassa ja kännykkä äänettömällä kotona. Meillä ei ole koskaan ollut mitään varsinaisia kotiintuloaikoja, mutta lapseni ovat tienneet, milloin suurinpiirtein pitää vähintään ilmoittaa jotain itsestään. Ja ovat aina ilmoitelleetkin. Siksipä aloinkin viime yönä pelätä pahinta.
En sentään räjähtänyt kiukusta, mutta itku pääsi, kun avain rapsahti ulko-oven lukossa :ashamed: Mä olen viimeksi yli neljännesvuosisata sitten joutunut olemaan kenestäkään tällaisen katoamistempun vuoksi huolissani enkä halua kokea samaa enää ikinä. Minkä tein aamuyöllä kuopukselle varsin selväksi.
Neljän aikaan kuopus tuli kotiin. Olivat olleet vähän kauempana tanssiravintolassa ja kännykkä äänettömällä kotona. Meillä ei ole koskaan ollut mitään varsinaisia kotiintuloaikoja, mutta lapseni ovat tienneet, milloin suurinpiirtein pitää vähintään ilmoittaa jotain itsestään. Ja ovat aina ilmoitelleetkin. Siksipä aloinkin viime yönä pelätä pahinta.
En sentään räjähtänyt kiukusta, mutta itku pääsi, kun avain rapsahti ulko-oven lukossa :ashamed: Mä olen viimeksi yli neljännesvuosisata sitten joutunut olemaan kenestäkään tällaisen katoamistempun vuoksi huolissani enkä halua kokea samaa enää ikinä. Minkä tein aamuyöllä kuopukselle varsin selväksi.