Kuopuksen päiväkodin uusi hoitaja on mukava =)!

Kuopuksen päiväkodissa vaihtui tänä syksynä sekä toinen hoitaja että ope. Ope on "vähän" outo. Mun makuun lässyttävä ja lepsu. Ja se on meidän tenavan asioissa mokannut kaksi kertaa jo kardinaalisesti.

Mutta toi uusi hoitaja :). Ihan älyttömän kiva ja innostunut työstään. Olin ihan puulla päähän lyöty kun hain kuopusta tänään vähän normaalia aikaisemmin ja uusi hoitaja oli pihalla. Oma-aloitteisesti tuli kertomaan mitä juuri minun lapseni on päivän aikana tehnyt ja missä hän on erityisesti onnistunut. Jatkoi myös, missä asioissa hän on edistynyt syksyn aikana. Yleensä hoitajilta saa tuossa päiväkodissa nyhtämällä nyhtää päivän tapahtumista ja silloinkin positiivisin lausunto on, että "päivä on mennyt ihan hyvin". Ja yleensä siihen lisätään, missä lapsi ei ole oikeastaan kovin erityisesti loistanut. Olen jo oppinut nyökkäämään ja ohittamaan asian.

Väkisinkin tuli mieleen, että hoitajan taustalla on jotain tekemistä asian kanssa, tullut juuri toiselta paikkakunnalta ja yksityiseltä puolelta :whistle: .
 

Yhteistyössä