Kuopiosta muita odottavia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maarianna-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maarianna-79

Uusi jäsen
11.05.2008
2
0
1
Onko kuopiosta muita odottavia äitejä? olen 29-vuotias ekaa lastani odottava tuleva äiti ja ois kiva tavata ja vaihtaa kuulumisia. olen huumorintajuinen ja puhelias...tykkään shoppailla, bilettää (tietty ei nyt) ja kahvitella...ja tietty turista ihan joutaviakin, muutakin kuin lapsijuttuja. mulla on laskettu aika 19.8 ja välillä on raskausaika ollut aika kuoppaista :/

Olen samanikäinen ja odotan myös esikoistani. Laskettuaikani on lokakuussa ja asun jännevirralla siilinjärven puolella. Olen asunut täällä vasta muutaman vuoden ja en ole oikein kerinnyt tutustua keneenkään. Nyt olisi kiva saada seuraa kahville, kaupungille ja muutoinkin... :wave:

moikkamoi!!

en kylläkään ole odottaja, mutta muuten samantyylinen kun sinäkin, ainakin mitä kirjoittelit tuohon ekaan viestiin.. =)
Olen vm 83, ja meillä on poika pian 7kk ja toisesta jo kuumeilua.. :whistle: mutta seuraa minäkin kaipaisin, poika nyt on tietysti päivisin mukanani, mutta iltaisin pääsen ilmankin, isi hoitaa :D
Jos haluat, niin laita mailiosoittees, laittelen sulle mailia! Yv:tä saa laittaa (painat tuota kirjekuorta mun nimimerkin alta, nii voit kirjoittaa viestin, joka näkyy vaan mulle/ kelle nyt sitten kirjoitatkaan =) )

Yhteistyössä