Kuopiosta ketään?!?

Ite oon 22v ja omat lapset on tyttö kohta 2v ja poika 3v. Isäpuoli on 24v. Mutta seura kaiken ikäisistä on tervetullutta. Piiriin pieneen kuuluu myös naapuri talossa asuva veljeni tammikuussa 20v, hänen avovaimonsa 18v. ja heidän 3viikkoinen tyttö vauva.
Sähköpostia kun laittaa niin varmimmin saa mut kiinni, jos vaikka joskus kyläiltäs!
 
Täällä yksi! :wave: 17-v. oon ja mulla poika kohta 10kk ja mieskin löytyy... Keskustassa asustellaan. Mies on aika paljon töissä eikä kavereita oo liikaa, kiva olis tutustua! Nyt en ehdi tarinoida enempää mut laitellaan s-postia?
 
lila88
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2006 klo 17:11 Karussa kirjoitti:
Täällä yksi! :wave: 17-v. oon ja mulla poika kohta 10kk ja mieskin löytyy... Keskustassa asustellaan. Mies on aika paljon töissä eikä kavereita oo liikaa, kiva olis tutustua! Nyt en ehdi tarinoida enempää mut laitellaan s-postia?
heips täällä ois äippä 18v ja mulla 2kk tyttö... mullakaan ei oo kavereita kamalasti joten kiva ois tutustua. asutaan rypysuolla ja avomies kay intissä. mulle voi laittaa sähköpostia (heiskanen8@hotmail.com) . olen tuolla yllämainitussa jutussa oleva 18v tyttö. maximillianna on isäntäni isosisko =) :)
 
Hei maximilli... xD eli laitahhan sähköposti niin voisi laittaa viestiä, minäkin täällä 18v 2kk pojan äiti, saisikohan siskostasi seuraa vaikka lenkille yms, kun aikalailla saman ikäiset lapsukaiset meillä jne :)
 

Yhteistyössä