KUOPIOSTA KETÄÄN(lapsiperhettä)?!???Olis kysyttävää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anybody
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Petosellakin omakotialueet ovat pääsääntöisesti ihan rauhallisia. Pyörönkaaren varrella on joitakin aika levottomia vuokrakerrostaloja. Päiväkodit ja koulut ovat tietysti täynnä Petosella, koska lapsiperheita on paljon. Jos omistaa auton, mikä tahansa alue on hyvä. Autottomana kannattaa melkein asua keskustassa, koska julkinen liikenne on ihan sieltä minne ei aurinko paista! Kallista, huonot reitit ja aikataulut.

No minä kyllä välttäisin koko Petonen-Jynkkä aluetta! Makunsa kullakin. Rypysuo on myös huono alue.. Hyviä Kettulanlahti, Niirala, Linnanpelto, Rönö. Näillä alueilla ei pyöri nistejä ja mamuja, suosittelen!

No minä kyllä välttäisin koko Petonen-Jynkkä aluetta! Makunsa kullakin. Rypysuo on myös huono alue.. Hyviä Kettulanlahti, Niirala, Linnanpelto, Rönö. Näillä alueilla ei pyöri nistejä ja mamuja, suosittelen!

Jokaiseen alueeseen kuitenkin tottuu ja tulee sokeaksi noin 2v kuluessa. Olen asunut petosella ja rypysuolla, molemmissa on kyllä ollut omat juopponsa mutta koskaan ei ole ollut mitään ongelmia. Mamut, ainakin he jotka ulkonäöltään eroavat eniten kantaväestöstä ovat selvästi keskittyneet männistön seudulle. Myös Neulamäessä varsinkin neulamäentiellä on niiralan kulman asunnoissa omat ongelma porukkansa. Ja luonnollisesti keskusta on se vaarallisin ja rauhattomin alue.

Savolanniemi on rauhallinen ja lapsiperheiden suosiossa. Pirtin koulu on kävelymatkan päässä.
Syksyllä 2011 avautuu asuntomessualueen läheisyyteen Keilankantaaan uusi ala-aste. Keilankannasta on lyhyt matka keskustaan Saaristokatua pitkin. Keilankannasta löytyy myös päiväkoti.

Yhteistyössä