Kuopion kuumeilijat, tänne!!

Uusi ilmoittautuu mukaan. Eli olen 24 vuotias tyttönen (siltä kuulemma näytän) ihan Kuopion sydämestä ja toista lasta yritetään tjot-meiningillä. Pillerit jätin pois maaliskuun toisella viikolla ja oviksen pitäs olla näinä päivinä. Esikolla ikää hintun verran yli 3 vuotta.
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! :wave:

Olen jo toista viikkoa sairaslomalla, ensi viikon tiistaina pitäisi jaksaa vääntäytyä töihin.. Pomo on varmaan tykänny hyvää, kun en ole tullut töihin sairasloman takia..

Kärsin ihan mielettömästä väsymyksestä. Voisin nukkua 24/7 eikä minulle maistu ruoka. Mikään ei meinaa mennä alas. Mehut ja hedelmät kyllä menis, mutta nekin alkaa pikku hiljaa pursuta korvista ulos.

Pahin viikko oli, kun katoin painon vaa'alla, että tietää sitten jonkin aloituspainon nla:n ilmoittaa, ni oli 74,4 kg ja viikon päästä oli 73 kg. Ja sama paino on pysynyt viikon - pari.
Lääkäri totesi, että et saa laihtua, vaikka onkin ylipainoa jonkin verran.

Viime viikon torstaina oli ensimmäinen ultra ja siellä näkyi pikkuinen toukka ja sydän löi. Kasvaa oikeassa paikassa, mutta vielähän voi sattua vaikka mitä. Ensimmäinen ultra ois 11.4.2008.

Keskiviikkona oksensin ensimmäisen kerran, mutta tais johtua siitä, kun oli maha ihan tyhjä ja tuli yskä-kohtaus.. Oli hauskaa :LOL:

Mutta jospa se ois poika tulossa, ku ei tyttöjä odottaessa ole ollut näin karseaa, ettei jaksa mitää tehdä. Väsyttää vaan. Ja ukko vain valittaa, ku en mitään tee.. :'(
Olen minä aina jotain pientä yrittänyt tehdä. Eilen kolasin meidän etupihan ja parkkipaikkamme.. Meillä on kaksi autopaikkaa, ni ne molemmat. Tein mie eilen ainakin jotain :D . Pesin myös kaksi koneellista pyykkiä.

Mites teillä muilla jännääminen menee?

- Red Dragon + Toukka 8+5 -
 
Mä ainakin kuulostelen koko ajan et oisko mitään oireita :D Yritys on ainakin kova. Eihän sitä tiedä ennen ku huhtikuun puolen välin, et tärppääkö. Mulla on vielä toi pillereiden lopetus tossa takana, niin en tiedä miten kierto ilman niitä menee. Ennen pillereiden syöntiä mun kierto oli erittäin epäsäännöllinen..
 
Tervetuloa uusille! lisäilin sut aminohappo etusivulle..
:wave:
meillä on ollu muutto ja nyt oltiin viikko kipeinä, minä ja poika, kauhee flunssa molemmilla. Tai siis pojalla on korvatulehdus ja kurkunpääntulehdus, mulla jo helpottamaan päin.
Kuumetta on ilmassa joo.
R-D: mulla oli kans alkuun ihan älytön väsymys raskausaikana. Nukahtelin istualteenkin, vaikka olin nukkunut yöllä sellaset 12 h. Menin nukkumaan klo 18, heräsin klo 21 pesemään hampaat ja syömään jotain, menin takas nukkumaan ja heräsin aamu 7. Ja oli jo vaikeeta pinnistellä hereillä töissä ja siihen klo 18 astikin.. :LOL: sitä kesti n. 3kk, ei ihan niin kauaa. Ja poikahan meillä... ;)
 
Dapa: Vai poika :D Jospa se olisi meilläkin sitten :whistle: . Olisi miehelle unelmien täyttymys, ettei niin paha akkavalta enää olis talossa :LOL: Vaikka molemmat onkin yhtä tervetulleita.
Mulla onneksi on väsy jo helpottanut. Rupeais vaan ruokakin maistumaan, ni sitten ois kaikki hyvin :LOL:

Eilisestä päivästä vähän kuulumisia :D

Meillä meni eilinen ilta tosi hyvä. Eka käytiin pilkillä, jonka jälkeen lähdettii mökille. Miehen ja miehen tädin ukon kanssa istuttii nuotiolla pitkään ja paistettii makkaraa. Tytöt oli takas paistaneet omat pikku nakkinsa sisällä sitten tädin kanssa.

Illalla saunottii ja klo 23 mennes oltii sit kotona :D . Ilta meni rattoisasti. Mies otti vähäsen :whistle: , mutta toinen on niin suloinen, ku o vähä ottanut ja vaikka ottais enemmänkin, ni on kuin kultainen enkeli silloin. Mutta eipä tuo ku mökillä joskus ottaa jotain. Kotona ei ota mitään.

Meidän koiruliini joutui pihalla olemaan koko päivän, ku ei viititty sisälle ottaa sotkee, ku tassut sen verran kurassa.. Jossain vaihees iltaa retuutti jäniksenkäpälää suussaan :eek:
Mistä lie sen ehtinyt.

Mutta jospa mie jaksaisin ruveta noi olohuoneen ikkunat pesemään :wave:
 
Nyt on menossa kp 24/28 (tää tosin voi olla mitä vain noiden pillereiden lopettamisen jälkeen) ja mulla on alkanut vihlomaan jo muutaman päivän ajan alavatsaan.. Siis varsinkin äkkiliikkeitä tehdessä tai sitten kun nousee makuuasennosta ylös.

Ja kaiken lisäksi flunssaa iskee päälle, ääni oli hävinnyt tänä aamuna, mut onneksi se vei myös päänsäryn pois :D Otti muuten hyvän päivän olla äänettömänä, kun ip on koulussa esitelmän pito B)

Red dragon pysy poissa sieltä jäiltä.. Liian heikkoja jäitä on ennustettu :)
 
Aminohappo: Tuskin enää tulee jäälle mentyä. En ihan halua leikkiä hengelläni. ainakin lauantaina oli viel ihan kivasti jäätä, hyvä, että kaira ees riitti ns.

Pitäis jaksaa lähtee töihin ja kuopus valvotti jo toista yötä peräkkäin. :headwall: Iltapäivällä, kun tuun töistä, sanoo: "Minä nukuin hyvin"
Niin joo.. Kuten äitikin :headwall: .

Onneksi töissä on luvassa ainakin aamusta töitä, ni pitäis ehkä herätä viimeistään silloin :whistle: . Componenta suomivalimo oy laajentaa, ja heidän urakkasarjoja ollaan kopioitu. Rakenneurakan tein viime viikon torstaina yksin, eilen tehtiin sitten sähköurakka ja lvi-urakan piirustuksia tuli osissa pitkin päivää ja loput pitäis tulla tänä aamuna.

Mutta nytten töihin! :wave:
 
Vähän neuvolakuulumisia:

Tänään on sit neuvolassa käyty. Reissu meni ihan kivasti. Sinne menemin oli vain jotain muuta. Lähdin töistä silleen, että kerkeän just ajallaan paikalle. Luulin, että nla-kortti on kassissa. Mutta eihän se tietenkään ollut :headwall: . Ajan kotio ja otan porukat sit mukaan, että päästään suoraan käymään kaupassa.

Pissa oli puhdas, hemoglobiini 137 ja verenpaina 123/76. Eli arvot oli hyvät. Aina vaan niin jännittää olla neuvolassa, että milloin on verenpaine alkanut nousemaan ja pissaan erittyy valkuaista..

Nla-täti sitten suositteli minua osallistumaan predo-tutkimukseen (tai jotain sinne suuntaan). Nyt odottelen aikaa äitipolille, np-ultraan. Pitää sitä ennen käydä hakee putkilot, että ottaavat labrassa verikokeet down-syndroomasta yms. Ja sokerirasitukseen tottakai sit joskus. Milloinkahan se tehdään?

Mutta mikä oli ihaninta, niin ne sydämensykkeet :heart: . jumputti niin topakasti ku voi vaan lyödä. Siis niin mahtavat sydämenlyönnit :heart: . 170-174 löi. Tyttöjen sykkeet oli 140-160.

- Red Dragon & Kirppu 10+5 -
 
Moikka! En ole pitkään aikaan tässä pinossa vieraillu mut ilmoittelen vain et edelleen mukana yrityksessä. Tätiä odottelen, kiertopäivät jo täynnä, huomenna tädin tulo päivä ja maha h..tin kipee.. sieltä se pirulainen varmaan tulee... muutenki tää päivä ollu täynnä kaikkee inhottavaa, tentistä hylsy jne.. mut eteenpäin sanoi mummo lumessa!! Ylihuomenna muuten testaan jos ei tätiä kuulu. Öitä :wave:
 
Dreamer & Kaa: Kieltämättä aika on kulunut hirveän nopiaa! En voi uskoa todeksi, että nyt on jo menossa 14+1 :eek: . Tänään tuli aika rakenneultraankin, joka ois 12.6. Mukavaa tulla käymään Kuopiossa silloin =).

Mutta mie odottelen teitä tuonne odotuspuolelle! :wave:
 
Kaa
kp 23/31, ei suuntaa tai oiretta mihinkään... olen ottanut uuden asenteen; menkkojen pitäis alkaa 31.5 tai 1.6.08. Noh, 31. pvä ollaan kaverin kanssa lähdössä baariin. Tarkoitus olisi siis ihan alkoholin kanssa juhlistaa kesän alkua. Ja nyt yritän kovasti ajatella: "Eipä alkais menkat, eipä alkais menkat, pääsisin punaviinipulloa tyhjentämään..." :D :D Saas nähä miten toimii.
 

Yhteistyössä