Kuopion kuumeilijat, tänne!!

Täällä olen taustaillut jo jonkin aikaa ja ajattelin nyt tulla mukaan... Eli Kuopion eteläpuolella asustellaan ja esikoisen kuumeilua ollut meillä jo 2,5 pitkää vuotta. Itse asiassa ollaan Kysillä hoidoissa, 2 inseminaatiota tehty, joista ei siis toivottua tulosta ole tullut. Ensi viikolle olisi tulossa kolmas inssi ja alamme myös suunnittelemaan mahdollisia IVF-hoitoja. Toivon mukaan tämä tuleva inssi tuottaisi hedelmää, niin ei tarvitsisi rankkoihin hoitoihin lähteä :ashamed:

Syytä meidän lapsettomuuteen ei ole löytynyt, kaikki pelaa oikein ja ajallaan, olemme selittämättömiä tapauksia... Ainakin sen tiedämme, että lapsia ei hankita vaan niitä saadaan. Pieniä ihmeitä, lämpimät onnittelut siis Red Dragonille :flower: Ja plussapuhureita kaikille kuumeilijoille =)
 
onkos kuopiosta vauvakuume kaikonnut, vai miten on niin hiljaista? :wave:
meillä kuumetta olis, viimeks eilen mies sanoi kahdesti, että eikös anneta olla tjot-tyyliin, että tulee jos on tullakseen.. mutta mä en ihan vielä halua silleen.. joskos jaksas sinne kesään odotella. (en niin millään haluais kesällä olla taas raskaana) vaikkakin vaatevalinnat olis iisimpiä ja sais kaikessa rauhassa olla pläski! :LOL: :saint:
 
LEP
Täällä ollaan! :) Kuopiossakin olen vielä käymässä. Tänään kävin gynellä masukipuja valittamassa, mutta onneksi kaikki olikin kunnossa. Ei näkynyt mitään ylimääräisyyksiä alakerrassa. Kivut saattaa kuulemma johtua aktiivisesta suolistosta joka toisinaan painaa sitten munasarjoja. :eek: Mutta tein kyllä sellaisen löydön gynekologin suhteen, että ei koskaan ole ollut niin mukavaa lääkäriä mulla. :heart: Aivan loistava täti ja jutteli kaikkee mukavia, sekä sai olon tosi rennoksi samalla selittäen mitä tekee ja mitä näkyy missäkin. Näytti sitten mullekkin, että vasemmalta on tässä kierrossa munasolu irronnutkin! :p Kyllä se aika hyödynnettiin ainakin sitten. Kuopiossa siis gynellä käväisinkin ja käyn jatkossakin noin mukavalla gynellä! Ei inhota yhtään mennä jatkossa. :)
 
Jäi inssi tältä vkolta pois, kun ovis nyt sitten halusikin tulla pari päivää aiemmin kun normaalisti, eli tietty vkloppuna. Mutta sitten vaan kotihommat pystyyn :) Clomit mulla on tässä kierrossa mukana, en ole kyllä todennut niistä olevan sen kummemmin hyötyä kun ovis tapahtuu ihan ilman sitäkin... mut juu, toivossa on hyvä elää.

Kiva kuulla LEP, että on sattunut kohdalle mukava gyne =) Että voipi mennä sitten seuraavankin kerran!
 
Tää liittyy tähän ketjuun. Toivossa on, että tärppäis nyt heti, no nii varmaa moni muukin. Nämä kaksi ensimmäistä tärppäsi eka yrittämällä.

Ni ja tänään menossa 8 kiertopäivä. Kierto yleensä ollut 26-28pv
 
tässä kai tämä menee...ei vielä oikein uskalla edes nauttia tästä kun vuotoa tuossa viime viikonloppuna oli. Lääkärissä on käyty ja kaikki pitäisi olla hyvin. Ens torstaina ois sit ultra, yksityiselle mennään että minä saan mielen rauhan.
 
Kaa
Taustailemasta tulen nyt takaisin palstailemaan...

En muista olenko jo itsestäni kertonut, mutta tässäpä seuraa:

Olen vm. 78 esikoista haikaileva rouvasihminen Kuopiosta. Varsinainen yritys alkoi viime kesän lopulla, välissä on ollut yksi km rv 13 marraskuussa 07 ja nyt kolmas kierto keskenmenon jälkeen. Fiilis on jo ihan jees ja kroppakin on osittain palautunut tapahtuneesta. Mitään tiukkaa yritystä meillä ei ole meneillään, vaan enemmänkin sellaista tulee-jos-on-tullakseen -meininkiä. Kattellaan... =)
 
tervetuloa taustalta, Kaa! :wave: =) ^^rankkaa on varmaan ollut. Toivottavasti nyt alkaa aurinko paistaa teillekin ja pian tulee haikarapostia.. =)

Keiju
: ai kun kurjaa!! nuo vuodothan on aika yleisiä, toivottavasti ei oo sitten mitään vakavaa. Hyvä että pääset pian ultraan; kerro sitten kuulumisia! :hug:
 
Täällä ollaan, kuume välillä kova ja välillä taas ei. Jos kesään täälläkin mentäis ennen yrittämistä. retuli Kysillä on aivan ihanat lapsettomuus lääkärit, me oltiin miehen kanssa myös selittämättömiä,ja kolmannen IVF:än hoitotauolla sit napsahtikin luomu plussa :D . Nyt noita onkin tuossa jo kolme ja takana myös kolme keskenmenoa.
Meillä yritystä kerkesi tulemaan ennen esikoista niin 6 vuotta, joten äläs heitä pyyhettä kehään vielä,maailma on ihmeitä täynnä.
 
Ihana kuulla teidän onnistumisista Tari! Antaa toivonkipinää myös meille! Ymmärsinkö oikein, että olette sitten kaikki kolme saaneet luomusti...? Mutta totta höpiset, että Kysillä on mukavat lääkärit ja hoitajat varsinkin on ihanan symppiksiä. Ensi viikolla ollaan menossa sinne sitten IVF-infoon...

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille =)
 
Täällä kärvistellään flunssan kourissa, eilen kun pääsin kotia töistä oli kuumetta jo 38,7. Yö oli kyllä yhtä palelua ja hikoilua, ja iho on kyllä huippuarka! Hyvä että peittoa voi liikutella... Vedin äsken parasetamolia naamaan, jos vähän edes helpottais. Pitäs nimittäin kymmeneksi mennä sinne Kysille IVF-infoon... Sieltä kun kotia pääsee, niin vajoan kyllä sängyn pohjalle... :snotty:
Nyt on menossa kp 25. Eikös muuten alkuraskaudesta voi tulla helpommin kipeäksi, kun vastustuskyky hetkellisestä ainakin laskee...? Oviksesta mulla siis 10 päivää. Mut juu, taitaa olla vain mun kuumehoureilun toiveajattelua tämäkin :LOL:
 
Kaa
Dreamer, kiitos tuosta infosta. Olenkin tuota jo odotellut. ja juuh, ei ole vaaraa neuvolaan soitteluun ennen tuota päivää... :/ Mutta ehkä sen jälkeen. =)

MieIte: ei sitten mitään tuntemuksia taaskaan mihinkään suuntaan... eli menkkoja odotellessa. Mutta katsellaan sitten viikon päästä uudestaa.

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille!
 
LEP
Täällä sitä kärvistellään ja odotellaan taas tuleeko menkat vai ei! :snotty: Kyllä nämä päivät meneekin hitaasti loppukierrossa. Varmaan jo perjantaina testailen, kun pitäisi olla menossa työkamujen kanssa juhlimaankin. Mutta jos näyttäisikin kahta viivaa, niin juhlat jää välistä. Tietäisi tosiaan, että uskaltaako sitä lähteä vai ei! Tällä viikolla varmaan ollaan taas viisaampia, että lähteekö sitä uudelle kierrokselle vai joko saisi hyppiä riemusta. :)
 
moikka!

oih, ihanaa Keiju!! lisään tuon la:n tuonne, jos joku muukin haluaa, että jotain lisätään, niin hihkasee vaan! =)

Millos LEP testaat? =)

Ja Retulilla ja Kaa:llakin taitaa olla jännät päivät..
=)

Hyvää pääsiäistä kaikille! Kirjoitelkaahan ahkerasti!! :kieh:

nii ja munarikasta juhlaa, jospa niitä plussiakin paukkus.. :LOL:
 
LEP
Tänään herätty jo viideltä testaamaan, kun ei nukuttanut enää yhtään. :LOL: Kyllä siihen testiin ihan kuin olisi ilmestynyt haamujen haamu oikein. :heart: Mieskin näkee sen, että en ihan yksinään sekoile ainakaan. Pitää testata parin kolmen päivän päästä uudestaan, että vahvistuuko viiva!! Tuonne viikon 12 jännääjiin mä laitoin kuvankin testistä.
 

Yhteistyössä