kuopion hammastahna nainen

• Viestiketjun aloittaja uusi kuopiossa
  • Ensimmäinen viesti
K
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Eikös tollaiset kuuluis johonkin hoitolaitokseen vai mitä mieltä olette?
niin kauan kun se ei kenellekään mitään paha tee, niin ei sitä ainakaan väkisin hoitoon haeta. Ellei sitten itse mene vapaaehtoisesti.

Minulle tämä kyseinen "hammastahnanainen" on aikoinaan sanonut (hän kävi asiakkaana työpaikallani), että hammastahna naamassa on naamio, jolla suojaa itseään pelottavalta maailmalta. Hänet on kuulemma vuosikymmeniä sitten raiskattu raa'asti ja on jäänyt niin pahat traumat tuosta tapahtumasta, että ei uskalla liikkua ilman naamiota. Toki hänellä on myös mielenterveysongelmia "monipuolisesti". Hän myös sanoi, ettei häntä saa tuijottaa ja saattaa hyökätä päälle suojellakseen itseään. Vastaantullessa kaupungilla kannattaa kohdella häntä niin kuin ei huomaisikaan olemassaoloa.

vieras
Antakaa toisen olla jo rauhassa, kun itseään ei voi puolustaa. Oikeen mässäilette toisen ongelmilla, mielenterveysongelmia voi tulla kelle tahansa, ei katso ikää, siviilisäätyä, sukupuolta eikä massin suuruutta

Isä tiesi kertoa, että tämä nainen on jo pikkutyttönä joutunut kaikkien kiusaamaksi, joka sitten on jatkunut aikuisiällä. Naamio on siis suoja. Itse en ole koskaan kuullut, että hän olisi uhka kenellekään, enkä ole koskaan häntä nähnyt kuin itekseen. Vähän ajan sisällä on vähentynyt se hammastahna, ainoastaan suun ympärille ja aikalailla yllätyin kun iho oli todella hyvässä kunnossa kasvoilta.

vierailija
Siis WHAT?!
Näin tämmöisen kummajaisen kaupungilla, ja sain kuulla että se valkoinen möhnä hänen suunsa ympärillä on hammastahnaa? ja että ennen maalannut sillä koko naamansa?!
pitkä musta peruukksi, ja vähintään mielenkiintoinen asu valikoima.
mahtaa olla iho hyvässä kunnossa kaiken sen tahnan alla..

Tunteeko joku tarinaa tarkemmin? Vähän sääliksi käy
Hhmmmghhh....säälittää myös tällaiset toisten ihmisten asioista kirjoittelevat/juoruilevat, ei varmasti hyvää tee naisen maineelle/yksityisyydelle😥 .....eikö omissa asioissa ole riittävästi huolehtimista kun pitää toisten olemisista paapoa😖

Yhteistyössä