kuopion hammastahna nainen

• Viestiketjun aloittaja uusi kuopiossa
  • Ensimmäinen viesti
uusi kuopiossa
Siis WHAT?!
Näin tämmöisen kummajaisen kaupungilla, ja sain kuulla että se valkoinen möhnä hänen suunsa ympärillä on hammastahnaa? ja että ennen maalannut sillä koko naamansa?!
pitkä musta peruukksi, ja vähintään mielenkiintoinen asu valikoima.
mahtaa olla iho hyvässä kunnossa kaiken sen tahnan alla..

Tunteeko joku tarinaa tarkemmin? Vähän sääliksi käy :(

maisa
Itse myös pari kertaa kyseisen ihmisen nähneenä kieltämättä pakko myöntää että suupieliä alkaa väkisinkin nostattelemaan kun hänet näkee. Siellä se hiimailee kaupungilla hammastahnat naamassa ja pelottelee ohikulkijoita. =)

A shadieeyah
Kysyin siskolta...on kuulemma joskus jututtanut sitä.
Se sano että se hammastahna on sille naiselle kuulemma jonkunlainen naamio("suojelee" itteään ulkomaailmalta)..psyyke siis heikentynyt tai muuten vähän ressukka rassukka..

Eikä :D
Täällä Turussa on Tikkurilan värikartta, myös Kaupungin vanhimpana horona tunnettu. Nainen, jolla on verkkosukkikset ja mitä kummallisempia vaatekappaleita, ja naama on tosiaan kuin Tikkurilan värikartta (ei ihan luonnonläheistä meikkiä... ) . Eikä todellakaan ole ihan täydellä latauksella liikenteessä tää täti.

Hmm... Itse hämmästyin ja jopa ilahduin kun näin ko. naisen viimeksi Kuopiossa vieraillessa -onhan hän se lapsuuden kummajainen josta huhuttiin ties mitä... Pysynyt tyylilleen uskollisena jo 20 vuotta!!! Ja taitaa olla jo aika kuuluisa tapaus myös :)

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä koitin ettiä kuvaa mut ei löytyny..kokonimi kyllä löyty :)
joo mahdollinen nimi löytyi. ei se nainen pahhaa kenellekkään tee..
sisko on pitkät tovit sitä jututtanut..

mut vaan kyl toi meidän 6v:kin sitä pelkää

discord
Alkuperäinen kirjoittaja hilla83:
täällä Kokkolassa on BANAANIMIES B) . Käy päivittäin kauppoja läpi ja ostaa ainoastaan banaania. Tutkii kaikki ostamansa banaanit tarkasti. Mitähän se niillä tekee :whistle: :D ?
Se jättää ne banaanit kaupan säilytyslokeroon, ja menee seuraavaan kauppaan..

Tän hammastahnamuijan miestä kannattaa kyllä vähän varoa....aika kova suuttumaan,jos muijaa töllää...oon ainakin kuullut niin.Nyt en kyllä pitkään aikaa oo sitä miestä nähnyt muijan kanssa.Tällä muijalla oli ennen koko naama hammastahnan peitossa...nyt jostain kumman syystä ei oo kun suun ympärillä...oisko pikkasen iho kärsinyt?Sitten oon kuullut,että tää muija ois raiskattu monta kertaa ja tän lapset tai lapsi on otettu huostaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoca hispida:
Hmm... Itse hämmästyin ja jopa ilahduin kun näin ko. naisen viimeksi Kuopiossa vieraillessa -onhan hän se lapsuuden kummajainen josta huhuttiin ties mitä... Pysynyt tyylilleen uskollisena jo 20 vuotta!!! Ja taitaa olla jo aika kuuluisa tapaus myös :)

Joo äiti on kertonu siitä mulle.
Ollu siellä vissiin jo sillon ku äiti on ollu siellä opiskelemassa eli joskus 70-luvulla...

Mä en ole ite tainnu siihen törmätä vaikka siellä on tullu lomilla pyörittyä tai sitten en vaan muista.

xxxxxxx
Opiskelin Kuopiossa yli 10 v sitten ja tuo nainen tuli usein vastaan miehensä kanssa ja hengasivat Sokoksen edessä. Pelottava ilmestys ovat kun eivät selvästikään elele ihan näissä sfääreissä, mutta jotenkin ihanaa että ovat pysyneet yhdessä sitten jo vuosikymmenet. Mä muistan kyllä, että tuo nainen oli itse melkoinen tuijottelija ja mä ainakin varoin menemästä lähelle kun ovat niin tuiman näköisiä.

Yhteistyössä