Olen asunut Kuopiossa kohta vuoden enkä ole kunnolla tutustunut yhteenkään uuteen ihmiseen. Muuttaessani en ajatellut tämän menevän näin vaan luotin uuden ystäväverkoston lähtevän rakentumaan. En koe että syy on itsessäni, sillä näen meidät (minä & 1-vuotias villiviikarini) kyllä ihan tutustumisen arvoisina enkä myöskään ole jumittanut vain kotona vaan käynyt kerhoissa sun muissa suht aktiivisesti. Tuntuu, että kaikilla vain on jo kavereita ja kaikkea puuhaa niin paljon, ettei ole tarvetta lähteä tutustumaan uusiin ihmisiin. Kun ei keneltäkään voi ihan suoraankaan vain mennä kysymään, että "Hei katselin teitä tuossa hetken ja vaikutatte mukavilta. Haluatteko tulla meille huomenna kylään?".
Siis. Jos sinulla oikeasti olisi aikaa ja kiinnostusta nähdä ja tutustua, niin kirjoita! Meillä (eli mulla, lapsi kyllä viihtyy) on tylsää! Ja meillä on aikaa.
umps(ät)luukku.com
Siis. Jos sinulla oikeasti olisi aikaa ja kiinnostusta nähdä ja tutustua, niin kirjoita! Meillä (eli mulla, lapsi kyllä viihtyy) on tylsää! Ja meillä on aikaa.
umps(ät)luukku.com
Viimeksi muokattu: