Kuopiolaisia paikalla? Pääseeko rautatieasemalta Ikeaan paikallisliikenteen bussilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikeaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikeaan

Vieras
Olen tulossa junalla Kuopioon ja Ikeaan suuntaan, pääsenkö siis rautatieasemalta suoraan jollakin bussilla Ikeaan? Vai otanko taksin?
Kaupunkia en tunne yhtään mutta jos oikein olen käsittänyt rautatieaseman ja Ikean väli on n.12km...

Rautatieasemalta et pääse suoraan, mutta Puijonkadulta Matkahuollon entisen rakennuksen edestä pääset bussiin nro 31, joka menee Matkukseen. Tuo bussi ajaa keskustan kautta, joten sieltäkin Sankaripuiston viereiseltä pysäkiltä Tulliportinkadulta pääset kyytiin :)

[QUOTE="hepsis";30058352]Rautatieasemalta et pääse suoraan, mutta Puijonkadulta Matkahuollon entisen rakennuksen edestä pääset bussiin nro 31, joka menee Matkukseen. Tuo bussi ajaa keskustan kautta, joten sieltäkin Sankaripuiston viereiseltä pysäkiltä Tulliportinkadulta pääset kyytiin :)[/QUOTE]

Kiitos :)

Onko asemalta pitkästi Puijonkkadun pysäkille? Tavaraa mulla ei ole mukana mutta kun en tosiaan tunne Kuopiota ollenkaan...

[QUOTE="hepsis";30058385]Ei ole, suuntaat vaan asemalta tunnelin kautta Matkahuoltoon päin, pysäkki löytyy Matkahuoltoa vastapäätä kadun toiselta puolelta :)[/QUOTE]

Kiitos taas :)

Jospa minä näillä neuvoilla löydän perille, jos en niin otan taksin ;)