kuopiolaiset äidit!

kuopiosta myös
voi, mie en pääse juuri silloin ensi keskiviikkona millään. Ja Minttu, luin aikaisemman viestisi niin myöhään,etten tiennyt ja en siksi tullut silloin sinne valkeisen puistoon. otetaanko joku toinen kerta uusiksi?
kertokaa sitten täälä,miten meni ja sovitaan uusi tapaaminen,jos mieki tyttöjen kanssa pääsisin mukkaan silloin.
 
moi äidit!mäkään en pääse torille ens viikolla.mut "kuopiosta myös",tuutko kaveriksi puistoon keskiviikkona iltapäivällä neljän jälkeen.tai miten sulle sopii iltapäivät?ois kiva tutustua!
 
hei!olen itsekin ollut samoilla retkillä ja huomannut ihan saman asian.luulis että tyttökin haluaa olla mukana.mutta jos sitten näemme tytönkin tapaamisella kun sellainen sovitaan.se keskiviikko mistä on ollut puhetta sopisi minullekin.
 
Äippälliini-71
niin mut ei kai lapsi ole kipeenä aina.....kolmeen kuukauteen ei ole näkyny missään????joka on jo aika outoa ei ole ollu kaupungilla ei tivolissa ei retkillä niin tosi outoa vai sairastaako hän jotain vakavaa joka on sitten jo eri juttu????
onko kukaan menossa sinne tapaamiseen ja mihin aikaan ja missä se on?
 
sivusta seurannu
kyl jos joku onlaran nähny niin helppo hänet on kuvailla muille ja siitä lähtee nää jutut...ja en voi sille mitään että kaikki epäilee niin minäkin teen koska en ole myöskään tyttöä nähnyt vaikka sinä lara-ansku aina kerrot kaikile tytön myös olevan sinulla.ja luulen että kaikki puhuu seurakunnankerhon retkistä!jos en väärässä ole vaikka itse en mukana ollutkaan keskiviikkona!
mutta tuttuja oli .....
 
mä vaan
eihän kukaan normaali ihminen loukkaannu jos kysytään missä lapsi on tai ainankin luulisin niin! ja ainahan voi kertoo missä lapsi on tai miksi ei mukana vai mitä lara-ansku?jos ei kerran ole mitään salattavaa niinkerro ihmeessä kaikille missä tyttö on ollu ku kukaan ei ole häntä nähnyt koskaan!itse en kyllä sinua tunne mut aattelin vaan kirjoitella oman mielipiteeni! \|O
 
Johan on p......Ketäs oli siellä kerhon retkellä,Haluaa tietää heti.Ja kummasti kiinnostaa mun tyttö?Jos noin häiritseee niin ei kai tyttö ole mukana noissa jutuissa kun on päivät hoidossa.Antakaa olla jo .Niin tuskin näette tyttöä tapaamisessa jos on tarhassa päivisin.Jokos nyt lopettatte kyselyn?
 
minnamaria
heissan!kuka ois niin aamuvirkku että tulis torille kahville jo 9 aikaan keskiviikkona.mun tytöllä on hammaslääkäri siel keskustassa ja sitä ennen vois kupin kahvia hörpätä kivassa seurassa!
 
huomenta!ihme juttu että nämä tapaamispyynnöt joka kerta menee siihen pisteeseen että aletaan pilkata jotain lara-anskua.kuka tämä henkilö on ja miksi häntä pilkataan?haluan tietää tämän ennen tapaamista.
 
Moi.Jos nyt ittestäni kerron.Olen kahden lapsen kotiäiti,ja on jotkut ihan sanoneet mukavaksi ystäväksi.Mutta sen näkee sitte kun jokainen tapaa mut ja siitä sitte voi päätellä minkälainen olen.Päivät olen pojan kanssa kun tyttö mulla tarhassa.


 
sivusta seurannut
nyt kyllä ihmetyyttää,että jonkun yksityisaioita täällä vatvotaan,mitä se muille kuuluu,onko lapset äidin kanssa päivät vaiko tarhassa. mutta joku täällä yrittää nyt mustamaalata LaraAanskua keinolla millä hyvänsä. itsekään en tätä ihmistä tunne,mutta sehän selviää vain tapaamalla,ei täällä olevia juttuja kannata ihan vakavissaan uskoa. jättäkää jo Lara rauhaan ja menkää tapaamaan,mutta erimielisyydet voi varmaan täsät eteenpäin selvittää yksityisviestein,sovitaanko näin,rakkaat siskot?
 
Moi.Vaikka mulla on kaksi ihanaa ja suloista lasta,mutta silti kaipaan ystäviä ja juttuseuraa itelleni.Päivät olen niin yksinään vaikka onkin poika seurani,tyttö on tarhassa päivät,jos vaan löytäisin ystävän itelleni jonka kanssa jakaa ilot ja surut. :) Niin ja tulkaa sinne tapaamiseen niin sitte näette mut.
 
missä ja milloin se tapaamine oikein on?olis kiva tulla jos vain sellaine järkätään!
ja laralle vielä.älä ota vakavasti kaikkea,kaikki ei vain olla kaikkien kanssa ja osa ainankin on sen nätisti sanonut vai mitä?kaikki vain ei voi aina olla kaikkien kanssa kavereita.kyllä sinäkin vielä löydät sen oman ystävän =) ;)
 

Yhteistyössä