oletteko ystävystyneet siinä määrin että pidätte yhteyttä muutoinkin kuin vain näissä tapaamisissa?itsellä se tosiystävä hakusessa ja jos ihmisiä enemmän kuion yksi ympärillä niin ujostuttaa jo liikaa :ashamed: siksi suuri kynnys tulla tapaamisiin.Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 11:41 DarkGreen kirjoitti:minustakin oli mukava tapaaminen eilen siellä Trubella!ollaan yhteyksissä ja sovitaan pikaisesti uusi tapaaminen!jospa sitten pääsisi useampi äiti mukaan!kiitos vielä mukavasta juttuseurasta!
oletkose sunä lara-anskusta saanut sydänystävän?ja mikä imheen karvainen kaveri?Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 13:18 Inkan äiti kirjoitti:Omalta kohdaltani voin kertoa ainakin että olen löytänyt ystäviä juuri näiden tapaamisien kautta ja myös sydänystäväni näiden sivujen kautta. Eli rohkeasti mukaan ikään ja ulkonäköön katsomatta. Eilen taas huomasin että vaikka minä olen erilainen äiti ja mukanani liikkuu karvainen kaveri otettaan minut joukkoon tasavertaisena. Nyt seuraavaan tapaamiseen KAIKKI MUKAAN!!