Kuopio jälleen!

  • Viestiketjun aloittaja Maikki1
  • Ensimmäinen viesti
Maikki1
Löytyykö 27v kotiäidille sekä 3v ja 6kk vanhoille lapsille mukavaa seuraa ulkoiluun, kahvitteluun ja shoppailuun? Arvostamme luotettavaa ja tosiystävä asenteella olevaa juttuseuraa muista samanhenkisistä äideistä. :D
 
yksinäinen
hei!
oisko kukaan halukas uuteen tapaamiseen torille?vaikka joku päivä juhannuksen jälkeen.olisi mukava tutustua teihin.olen vasta muuttanut paikkakunnalle eikä vielä ole löytynyt uusia ystäviä.sovitaanko joku aamupäivä tapaaminen torille,sinne osaisin tulla.
 
Täällä ois kans yks tuleva äiti vailla uusia tuttavia, pari vuotta on kuopissa asutta eikä hirveesti ole kavereita kertynyt.
Olen 22 vuotta ja esikoista siis odottelen LA olisi 1.10
Minulle saa laittaa vaikka mailia tulemaan jos haluaa vaihtaa kuulumisia ja tutustua tanja_tirkkonen@luukku.com
 
minnamaria
moi!
minäkin olisin halukas tulemaan tapaamiseen!jospa saisin sieltä itselleni ja lapsilleni uusia kavereita.päivät tuntuvat niin pitkiltä ja tylsiltä keskenään lasten kans.mieskin on mut päivät töissä.joten kirjoitelkaa 3 lapsen kotiäidille... B)
 
yksinäinen
moi!
haluan mukaan tapaamiseen mut en voinut laittaa y-viestiä sulle kun et ollut rekisteröitynyt.laitan vaikka viestiä nimim.lara-anskulle tai muulle äidille,jos hän voi sit kertoa mulle ajan ja paikan.
 
äippäliini-71
no niin nyt sit voi taas kirjoittautua joten y-viestiä tulemaan jos kiinnostaa tulla 8.7 tapaamiseen!ilmoittautujia on jo 6 ja myöhempi ajankohta on huono sillä suurimmalla osalla alkaa lomat pyörimään....
mut laittakaa mulle viestiä niin kerron ajan ja paikan! B) B)
 
äippäliini-71
nostan tätä pinoa jos vielä mukaan halukkaita tapaamiseen!laittakaa y-viestiä niin saadaan kokoon kunnon porukka!nyt jo koossa 9äippää ja muksut päälle =) B)
 
äippäliini-71
YKSINÄINEN! laita mulle y-viestiä niin kerron!useat äipät ei halua nimimerkkejä kaikien luettavaksi joten laittakaa y-viestiä niin kerron tarkemmin!minä lähden kohta lomalle ja palaan vasta ma aamuna takaisin ! B) KAIKKI JOUKOLLA MUKAAN!nyt mukana äitejä 9 ja muksut
 
Helinä1
kiitos kaikille tapaamisessa mukana olleille!nyt sitten tämä mamma ei enää järkkää tapaamisia vaan me jatkamme tällä porukalla kuka kenenkin kanssa joten kaikille hyvää jatkoa ja niille jotka ei päässy niin järjestäkää tapaaminen B) oli kiva tavata ja me tapaamme uudestaan vielä =)
niin olen se entinen äippäliini-71!
 
minnamaria
moi!
oli tosi kiva tapaaminen tänään torilla!vaika meitä ei monta ollutkaan siellä...kiitos sinulle Helinä1,että järkkäsit tämän tapaamisen,ja otetaan joskus uusiksi.siispä näemme pian! :D
 

Yhteistyössä