Kuomurattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi

Jäsen
24.08.2004
64
0
6
Minkä merkkiset kuomurattaat kannattaa hankkia?! Itse haluaisin rattaat jotka on kevyet työntää, ja ovat suht pienet. Hintakaan ei saisi olla kovin kallis... Lapsi nyt 8 kuukautta...
Lainassa on ollut kaverin vanhat vaunut, jotka nyt pitäisi palauttaa...

Teutonian Timmyja suosittelen tosi hyvät ja pienet rattaat kunnon ilmakennopyörillä. Ostin itse käytettyinä 120 euron hintaan, uudet maksavat jotain 239 euroa.

minä suosittelen emmaljungan scootter rattaita,meillä sellaiset ollut käytössä nyt reilun puoli vuotta ja pois en vaihtaisi.hyvät pyörät ja saa melkein makuuasentoon ja lisä varusteena saa myös jalkapeiton näihin hankittua.hintaa oli sillon kun me ostettiin niin rattaat 249e uutena ja jalkapeitto jotain 30-40e en muista tarkkaa hintaa.

En ottaisi emmaljungia. Niiden kanssa on meillä semmonen ongelma, jota ei muilla olekaan: kävellessä tulee väkiselläkin potkittua tavarakoria ! :\| Työntöaisan ja sen vaunun tavarakopan väli on sen verran lyhyt, että pitkäkoipiset tai harppomalla kävelevät joutuvat kävelemään vähän vaunuhen sivulla tai sitten kengät potkii tavarakoria.

Samaa ongelmaa ei ole brioissa eikä teutoinioissa, samaa ongelmaa ei ole muilla kuin meillä.

Mul on sekä Teutonian Timmyt että Emmaljungan rattaat ja Timmyt on kyl kevyemmät ja ketterämmät & menee pienempään tilaan. Emmaljungia oon sit käyttäny tääl kotinurkilla ja sillon ku on pitäny saada poikaa vähä enemmän topattua eli päikkäreillä. Scootereita mäki mietin sillon ku olin hankkimassa vähä pienempään tilaan meneviä mut päädyin sit Teutoniaan just sen takia ku menee kasatessa pienempään tilaan tavarakorin ansiosta. Timmyissähän ei oo mikään hirmu iso tavaratila eli isommille ostoksille niiden rattaiden kanssa ei lähetä tai sit reppu mukaan...

Kokeilin rattaita ostaessani sekä Timmyjä että Scootereita ja Timmyt ovat esimerkiksi kääntäessä paljon kevyemmät ja näppärämmät muutenkin. Johtunee renkaista -Scootereissa ne ovat paljon leveämmät ja kömpelömmät kuin Timmyissä.
Tavaratilaa ei tosiaan voi kehua mutta hyvin on selvitty.

Yhteistyössä