KUOMU- VAI MATKARATTAAT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RITU77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RITU77

Vieras
Minulla on tarkoitus ostaa rattaat lähiaikoina. En vaan tiedä/tunne millaiset rattaat kannattaisi hankkia? Lapsi nyt 9kk mutta haluaisin, että mahtuu mahd. pitkään rattaisiin! (kuinka vanhaksi yleensä istuvat rattaissa?) Käyttö olisi sekä kaupungissa että maalla (myös maalaismaisemissa vähän lumisella tiellä), autossa helposti kuljetettavat ja selkänoja makuuasentoon taittuva. Mikä/mitkä merkit on varteenotettavia?

Kiitos vastauksista!

Emmaljungan kuomurattaat hyvät. Ostin ainoastaan sellaiset ilmarenkailla ja lämpöpussilla ja hyvin olen 2 poikaa niissä nukuttanut. Nyt esikoinen 4 ja kävelle, nuorempi 2 ja istuu rattaissa lenkillä ollessa.
www.lastentarvike.fi (muistaakseni) - osoitteesta löytyy Emmaljungan mallit.

Meillä oli olennaista että sain rattaat autoon purkamatta niitä. Nykyisessä autossa konttiin mahtuu rattaat ja koirakin, mikäli tarve vaatii. Muutaman kerran kun kävin kaupungissa lainajapanilaisilla niin piti purkaa renkaat pois ja ahtaa konttiin. Muuta ei sinne sit mahtunutkaan.

Meillä on Emmaljungan Cannon Onet ja niihin mahtuu isompikin lapsi, jopa nukkumaan, makuu tila on pitkä. On kevyet ja pienen kokoiset kuomurattaat, niillä kulkee huonommassakin maastossa ihan helposti. Meillä on näitä paljon käytetty ja tosi hyvät on ollu ei mitään moittimista. Niin ja meidän 2,5v. ei oikein enää viihdy rattaissa, kävelee mieluummin, toiset tietysti istuu vanhempanakin vielä.

Kiitti vastauksista! Kävin shoppaamassa Emmaljungan kuomurattaat malli on crossway -04, sain 20% alennuksella viimevuoden mallia. Eipä mahda käytössä tuntua onko just tämänvuoden uutuusmalli!! Hyvät on ainakin näin ensituntumalta ja säätöjä on sekä selkänojassa että työntöaisassakin riittämiin. Ilmakumipyörät! Ainut yllätys mulle oli kun jalkapussia ei kuulunu samaan hintaan vaan piti kärsiä vielä 15e. Lämpöpussin saa hankittua jälkeenpäinkin jos tarttee!

Heip.
Minulla myös emmaljungan crosswayt ja olen tyytyväinen ollut poika kun on nyt 1v4kk ja 13kg ni ei viitsi kovin raskaita kärryjä tuolla lumen seassa työntää. :D

Yhteistyössä