Kuomat aikuiselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sovitin viime syksynä lasten kuomia, olivat jotenkin liian leveälestisiä mutta aikuisten sama koko oli mulle parempi. Joten testattu viime talven keleillä, sikalämpimät pakkasilla ja kevyet jalassa.

Mulla ne on ne pinkit kukkakuvioiset. Taitaa olla lasten, vaikka on kokoa 38, mutta väliäkö tuolla. Loistavat koiran pissatukseen, mutta kamalat kävellä. Siksi niitä en lapselle osta talvikengiksi (ja onhan ne sitäpaitsi myös sikarumat ;)

Mulla on kokoa 37 olevat kuomat. Niihin liittyy hassu tarina. Olin viemässä roskia taloyhtiön roskikseen ja heittäessäni roskapussia, näin roskalaatikossa avoimen pussin. Siellä oli nuo Kuoma-kengät. Ne oli ihan uudet. Laput kiinni ja kengät vielä yhdessä kiinni. Nappasin ne sieltä. Ne on mulla nyt mökillä. Kivat vetää nopsasti jalkaan. En kyl kaupungissa pidä.

Ostin itelle viime talvena lasten kuomat koossa 39, nimenomaan hinnan takia. On olleet hyvät, villasukan kanssa kun pitää niin puistossa pystyy seisoo sen pari tuntia kovallakin pakkasella. Ja musta ne lasten kuomat on kivemman näköiset kuin aikuisten malli.

Mä kanssa olisin halunnut maksaa vaan sen lasten hinnan mutku ei sopineet niin ei. Mutta ihan loistavat ulkoiluun ja olen kyllä niitä käyttänyt kaupungillakin, Espoossa siis. Mut mää olenki tällanen maalaisjuntti :)

perustalvikengät mulla ja lapsilla.ihan helssingissä asti kävin toissa talvena luumunpunaisissa peruskuomissani.ja niissä tarkenee hyvin -35 pakkasilla ulkoilla kun laittaa muorin kutomat villasukat jalakaan.

Ostin viime talvena kokoa 37 lasten kuomat, tummansiniset. Varmasti pysyvät hyvänä vielä monta talvea ja hintalaatusuhteeltaan siis ihan omissa sfääreissään verrattuna perus saappaisiin ja muihin kertakäyttökenkiin mitä nykyään myydään...

Samoin sekä äidilläni, että siskollani on kuomat. Muistaakseni myös tädilläni, nyt edesmenneellä mummollani oli viime talvena jnejne :D Useimmat ovat ostaneet kyllä niitä lady kuomia jotka on vähän sirompia kuin nuo lasten kuomat. Lasten kuomat on kuitenkin aavistuksen halvempia.

Katselepa talvella ympärille niin kyllä niitä ihan hurjan monella on!

Olen käyttänyt lapsilta pieniksi jääneitä Kuomia, koko 42. Hyvät ovat olleet etenkin lumitöissä. Nyt pitäisi ostaa uudet, kun vanhat meni keväällä roskiin pohjan rikkoutumisen vuoksi.

Pohjat rikkoutuu ennenkuin nauhat. Kunnon kengistä joutuu uusimaan nauhoja ennenkuin muuten huomaa kengissä mitään vikaa. Alussa kuomat on mukavat ja jos vain pakkasella käyttää niin voisivat kestää pitempään.

Mulla on kuomat, jo kolmannet lajiaan, ei ne neljää talvea pidemmän kestä kun käytän niin paljon.

Tosiaan lasten ja aikuisten malleissa on eroja, meidän tyttö on kapeajalkainen niin piti ostaa aikuisten 37, kun lasten malli hölskyy jalassa.

Yhteistyössä