Olemme poikaystäväni kanssa yrittäneet lasta jo lähes kaksi vuotta, olin menettänyt jo toivoni lapsen saamisesta, mutta viikko sitten kun tein raskaustestin tuli kaksi viivaa. Tein sitten seuraavana päivänä toisenkin testin varmuuden vuoksi ja plussaahan se näytti, olin onnesta soikee, samoin poikakaverikin Minun pitäisi olla nyt viikolla 6. Oireina oli alavatsan nipistelyä ja juilimista, tisut sairaan kipeet ja hirvee väsy.
Viimeyönä mun pikkuveli aiheutti mulle huolta ja suurta hätää sen omalla töppäyksellä. Mul meni mahaki ihan sekasin vaikken normaalisti "pienistä" hätkähdä, mut tänä aamuna ku heräsin vatsassa ei enään oo sitä samaa nipistelyä ku aikasemmin, eikä rinnat oo enään läheskään niin kipeet. Ei oo viel kyl tullu mitään vuotoo, mut pelko on suuri:'(
Voiko olla mahdollista et oisin saanu keskenmenon? :'(
Viimeyönä mun pikkuveli aiheutti mulle huolta ja suurta hätää sen omalla töppäyksellä. Mul meni mahaki ihan sekasin vaikken normaalisti "pienistä" hätkähdä, mut tänä aamuna ku heräsin vatsassa ei enään oo sitä samaa nipistelyä ku aikasemmin, eikä rinnat oo enään läheskään niin kipeet. Ei oo viel kyl tullu mitään vuotoo, mut pelko on suuri:'(
Voiko olla mahdollista et oisin saanu keskenmenon? :'(