kuollut rakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PapuKaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PapuKaija

Vieras
Olemme olleet yhdessä 15v, meillä on lapsi. Minusta tuntuu että ero
on ainut mahdollisuus.

Meidän elämässämme on ollut paljon vastoinkäymisiä viimeisinä kuutena vuotena. Olen miettinyt eron mahdollisuutta pari kertaa aikaisemminkin. Tyhjä olo miestäni kohtaan on ollut minulla reilun vuoden, en tunne rakkauden tunteita häntä kohtaan. Seksielämä on ollut vuoden verran todella minumaalista, nykyisin sitä ei ole ollenkaan.

Minua on alkanut oksettamaan ja ärsyttämään miehe kaikki ilmeet, eleet yms.

Olen pettänyt miestäni (useamman kerran ihastukseni kanssa) enkä tunne mitään syyllisyyden tunteita
enkä katumusta. Mulla on rakkaus loppunut kokonaan miestäni kohtaan, huomasin tuosta, etten tosiaankaan kadu.

Olen kyllä kertonut aviomiehelleni tuntemuksistani, avoimesti. Olemme käyneet perheterapeutillakin keskustelemassa, mutta en itse saanut siitä ainakaan mitään irti.

mitä miehesi ajatteli siitä.olisko hän valmis jatkamaan liittoa?jos sinulla ei tosiaan ole mitään haluja niin aika vaikea sitä kai on jatkaa.ja kun olet jo pettänytkin miestäsi ja et kadu sitä.seki kertoo jo aika paljon!!!!

Sanotaanko näin, että kaikesta muusta olen ollut avoin, mutta tuota toisen kanssa sängyssä olemista en ole kertonut, enkä kerro. En halua kuitenkaan täysin musertaa miestäni.
Miehellä vaihtelee tunteet/ajatukset, välillä tuntee niin että haluaisi korjata tätä tilannetta, välillä hän on taas valmis lyömään hanskat tiskiin.
Minulla ei ole oikein uskoa tulevaan aviomieheni kanssa, en näe mitään valon pilkahdusta missään.
Olen aina ollut uskollinen, ja luotettava kumppani. Kaikenlaisia yrittelijöitä on ollut, mutta en ole koskaan ennne tehnyt mitään vastaavaa. Nyt sitten kun olen näin tehnyt, en tunne mitään katumusta. Se on minulle itselleni jotenkin sellainen viimeinen merkki tästä, että en rakasta miestäni. Enkä kunnioita :(

Mulla sama tilanne:( Yhdessä ollaan oltu 16v ja siitä 10 naimisissa. Lapsia 3. Pettänyt olen useammankin kerran, mutta mies ei tiedä, toistaiseksi. Tunnen miestä kohtaan vaan ystävyyttä, en rakkautta. Tiedän, että rakkaus muuttaa toki muotoaan kun kauan ollaan yhdessä oltu, mutta tämä tyttö ei kyllä rakkautta tunne, enää:( Seksielämäkin näivettyi jo 10 v sitten. Mitä tässäkin pitäisi tehdä...?

hei!
On ihmeellistä että teitä kohtalotovereita löytyi! :hug:
Minä olen pitkään miettinyt tätä, että pitäisikö mun jäädä tähän lapsen vuoksi. Mutta se ei tunnu oikealta, ei sitten millään. Ei se ole oikein meille kenellekkään. Lapset sitäpaitsi vaistoavat kyllä tällaiset asiat.
Minusta ei ole elämään tunteettomassa liitossa, olen sen verran tunneihminen että ei siitä mitään tule. Jos nyt vielä tähän tyytyisin, tiedän että sama olisi kuitenkin ennenpitkää edessä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 19:37 minä vain kirjoitti:
Luen PapuKaija kuin omaa elämääni,minulla ihan sama tilanne,ihan kaikella tapaa.
samat tuntemukset,samat teot,ei voi olla totta että jollakin muullakin voi olla ihan sama elämä! :hug:
sama täällä ollaan oltu naimisissa 15v ja viime kesänä petin miestäni,mulla oli lyhyt suhde varattuun mieheen.meillä on 3 lasta ja arki sujuu suunilleen ystävinä välillä kiukkuisina riidellen.mieheni ei puhu vaikka kysyisinkin jotakin nyhjöttää vaan ja miettii.luulempa että hänkin on tajunnut että ollaan kasvettu erilleen.pettäminen ei tuntunut miltään myöskään mulla,en tiedä odotetaanko me molemmat että toinen sanois sen ekan ratkaisevan sanan,,,,mut kuinka kauan täytyy odottaa???kiva kun löytyy kohtalotovereita en olis uskonnu että meitä on näinkin monta :)

Täälä mennään samoilla kuvioilla.Miestäni en ole pettänyt, siis harrastanut seksiä . Tuntuu ,ettei mikään ole enää yhteistä.Ei löydy vain keinoja mitä tehdä.
Joskus jää vain istumaan ja miettiimitä tässä on järkeä.

Yhteistyössä