N NicciEmo Jäsen 03.01.2008 208 0 16 08.02.2008 #76 Elät vielä 45 vuotta. (kuolen äitini syntymäpäivänä 2051 (äitini syntynyt 1951)
V vieras Vieras 08.02.2008 #78 nykyisillä kiloillani elän vielä 42 vuotta, mutta jos laihdutan 50 kiloa kuolen nimipäivänäni 47 vuoden päästä.. kumpi sitte on parempi.
nykyisillä kiloillani elän vielä 42 vuotta, mutta jos laihdutan 50 kiloa kuolen nimipäivänäni 47 vuoden päästä.. kumpi sitte on parempi.
HyacinthBucket Aktiivinen jäsen 13.11.2006 13 524 2 36 Turun lähistöllä ellaida.vuodatus.net 08.02.2008 #80 3.2.2053 Elän vielä 46 vuotta, eli olen silloin 85 vuotias.
N nelly83 Aktiivinen jäsen 30.06.2005 1 993 0 36 espoo 08.02.2008 #81 Kuolen 29.9.2058. Elän vielä 52 vuotta, eli siis kuolen 77.v
K kräm Aktiivinen jäsen 08.01.2008 1 658 0 36 08.02.2008 #83 Elän vielä 36 vuotta eli alan kuukahtamaan sitten kun Dynaaminen Duo on minun ikäiseni :x
T Taevahan Tosi Aktiivinen jäsen 28.01.2008 11 227 2 38 08.02.2008 #84 Kuolen 21.8.2069, noh ihan kohtuullisen vanhaks elän tuon mukaan.
F Fifth Element Jäsen 16.12.2006 886 0 16 19.03.2008 #88 Vielä 45-v ja painoindeksini on 40, se tuli siihen alapuolelle.
vicy Aktiivinen jäsen 11.06.2005 17 698 7 36 Seinäjoki 19.03.2008 #90 Kuolet 13.6.2050.. Elän vielä 42 vuotta
K Kesänlapsi Jäsen 10.08.2005 195 0 16 19.03.2008 #92 Meikäläisen luksikat lentää nurkkaan 19.11.2057. Eli 51vuotta aikaa ihmetellä
M mulla Vieras 19.03.2008 #93 46 vuotta vielä aikaa, eli 86 vuotiaana sitten taival päättyy...Hah tässähän kerkee vaikka mitä
A Annette-79 Aktiivinen jäsen 08.07.2006 3 438 0 36 19.03.2008 #95 Kuolet 23.9.2056 . Elät vielä 50 vuotta. Painoindeksisi on 25 Eli kuolen 79 vuotiaana
I ImpiEllenAnna Aktiivinen jäsen 21.04.2004 8 208 0 36 20.03.2008 #96 29.8.2067 eli mä olisin 81 vuotias..
K Kumma kulkija Jäsen 12.01.2008 752 0 16 20.03.2008 #97 Viikatemies tulee sitte 12.8.2063, eli elän 88vuotiaaksi.
J jattamoi13 Vieras 13.04.2008 #98 mä elän viell 66 vuott.. mä kuolen 2074.. . ja oon nyt 13.. voi hitto ku ruper pelkään... ihan oikeesti... mut ONNEKS se ei pidä paikkaansa.. ??
mä elän viell 66 vuott.. mä kuolen 2074.. . ja oon nyt 13.. voi hitto ku ruper pelkään... ihan oikeesti... mut ONNEKS se ei pidä paikkaansa.. ??