Kuolematesti (leikkimielellä)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja q:
Itellä jälellä vielä 53 vuotta. Luulen, että jos painoa saisi reilusti pois, olisi arvio vielä optimistisempi. Tosin, eiköhän tuo 53 vuottakin riittäisi...

Niin ja oisin tuon 53 vuoden päästä siis 86-vuotias.
 

Yhteistyössä