Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:En, mutta uskon siihen että ihminen koittaa jäsentää maailmaa etsimällä ja näkemällä lainalaisuuksia, sellaisissakin paikoissa missä niitä ei ole. Varmaan siksi että rutiinit ja järjestys tuo turvallisuuden tunnetta.
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Usein on niin valitettavasti ollut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Usein on niin valitettavasti ollut![]()
olen kylla saman huomannut. 2 on saldo tassa pienella ajalla, viimeinen eilen kun ystavamme 45 v kuoli
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Usein on niin valitettavasti ollut![]()
olen kylla saman huomannut. 2 on saldo tassa pienella ajalla, viimeinen eilen kun ystavamme 45 v kuoli
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Usein on niin valitettavasti ollut![]()
Sehan niin riippuu. Jos uskot siihen niin sitten kun se kolmas ihminen kuolee niin ajattelet " ei kahta ilman kolmatta". Mutta ehka pointti on etta ajatteletko niin esim myos jos kolmas tapahtuu vaikka vuoden paasta? tai kahden vuoden paasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Usein on niin valitettavasti ollut![]()
Sehan niin riippuu. Jos uskot siihen niin sitten kun se kolmas ihminen kuolee niin ajattelet " ei kahta ilman kolmatta". Mutta ehka pointti on etta ajatteletko niin esim myos jos kolmas tapahtuu vaikka vuoden paasta? tai kahden vuoden paasta?
Ne on jo liian kaukana. saldo 2 ,2 vk sisalla
Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Usein on niin valitettavasti ollut![]()
no se on todella pienella aikavalilla.. mutta toisaalta eiko tassa asiassa ei kahta ilman kolmatta ole myos "pirujen seinille maalaamista"?
Toivotaan kuitenkin ettei olisi.. onhan se niin etta yleensa tapahtuu kaikki yhtaaikaa. Minullakin kuoli kaksi todella laheista viimeisen vuoden aikana.. nyt vain odotellaan kuka on seuraavana??
T
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja Katto Kassinen:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Usein on niin valitettavasti ollut![]()
no se on todella pienella aikavalilla.. mutta toisaalta eiko tassa asiassa ei kahta ilman kolmatta ole myos "pirujen seinille maalaamista"?
Toivotaan kuitenkin ettei olisi.. onhan se niin etta yleensa tapahtuu kaikki yhtaaikaa. Minullakin kuoli kaksi todella laheista viimeisen vuoden aikana.. nyt vain odotellaan kuka on seuraavana??
T
Sita kai se on, pirujen maalaamista seinille. Mamma-vainaa aina vaan tata hokesi. Ehka nyt muistui vaan mieleen kun itsella on niin herkka olo