Niinpä.Kauankohan on tuokin rääkki vauvalla kestänyt:'(Alkuperäinen kirjoittaja catlady:|O
"Hyvä äiti" ryyppää ja rellestää ja jättää vauvan kotiin...
Sittenpä mikrotetaan VAUVA höyrypäissään, kun pitäisi maitoo lämmittää... |O
Voi vauvaparka!! :'(
Mutta ei ole edes tiennyt kiduttavansa, kun on ollut sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Noh, toivottavasti murhaaja joutuu mikroaaltouuniin itse.. ja asetukset sitten täysteholle. Ei se sitä vauvaa tuo takaisin mutta tuskallisen kuoleman soisin sellaiselle, joka pientä lasta kiduttaa..
sitä uskoo ken haluaa..heittääntyy vaan tietämättömäksi.Alkuperäinen kirjoittaja lll:Mutta ei ole edes tiennyt kiduttavansa, kun on ollut sekaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Noh, toivottavasti murhaaja joutuu mikroaaltouuniin itse.. ja asetukset sitten täysteholle. Ei se sitä vauvaa tuo takaisin mutta tuskallisen kuoleman soisin sellaiselle, joka pientä lasta kiduttaa..
samaa mieltä, ja se että on sekaisin ei ole mikään puolustus, kuten tuossa joku väittää. jos täytyy ryypätä itsensä tajuttomaan kuntoon, pitäis lapsille hommata luotettava hoitaja. kuolema tuolle äidille ja kiduttamalla.Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Noh, toivottavasti murhaaja joutuu mikroaaltouuniin itse.. ja asetukset sitten täysteholle. Ei se sitä vauvaa tuo takaisin mutta tuskallisen kuoleman soisin sellaiselle, joka pientä lasta kiduttaa..
hei saanko udella miten olet päässyt kuiville? olen itse alkoholisti ja haluaisin kuiville mutta maksimi taitaa olla noin 2vkoa kun on lupaus pitänyt.Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:|O Voi jumalavita!! Onneksi minä oon raitistunu!! Vauvaparka. :'(
näinhän se yleensä tuolla amerikassa menee. Miljoonakorvaus mikrofirmalta!Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:liekö saa mitään tuomiota, varmaan saa mikrofirmalta kunnon korvaukset ku käyttöohjeessa ei ole lukenu ettei mikroon saa laittaa vauvaa... :headwall: