Kuolemanrangaistus uhkaa: Äitiä syytetään vauvan kuolemasta

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kooo
Kamalaa! Äiti kertoo, että on itse kotiin tullessaan sammunut vauva sylissä ja poikaystävä tullut myöhemmin kotiin! (luinkohan oikein..)Missä vauva ollut, kun äiti ollut juhlimassa?

Kamalaa joka tapauksessa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
|O

"Hyvä äiti" ryyppää ja rellestää ja jättää vauvan kotiin... :eek:

Sittenpä mikrotetaan VAUVA höyrypäissään, kun pitäisi maitoo lämmittää... |O

Voi vauvaparka!! :'(
Niinpä.Kauankohan on tuokin rääkki vauvalla kestänyt:'(

lll
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Noh, toivottavasti murhaaja joutuu mikroaaltouuniin itse.. ja asetukset sitten täysteholle. Ei se sitä vauvaa tuo takaisin mutta tuskallisen kuoleman soisin sellaiselle, joka pientä lasta kiduttaa..
Mutta ei ole edes tiennyt kiduttavansa, kun on ollut sekaisin.

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Noh, toivottavasti murhaaja joutuu mikroaaltouuniin itse.. ja asetukset sitten täysteholle. Ei se sitä vauvaa tuo takaisin mutta tuskallisen kuoleman soisin sellaiselle, joka pientä lasta kiduttaa..
Mutta ei ole edes tiennyt kiduttavansa, kun on ollut sekaisin.
sitä uskoo ken haluaa..heittääntyy vaan tietämättömäksi.
Eiköhän se oo ollu pössyissä samalla kun on ryypänny ja jättäny vauvan yksin

samaa mieltä, ja se että on sekaisin ei ole mikään puolustus, kuten tuossa joku väittää. jos täytyy ryypätä itsensä tajuttomaan kuntoon, pitäis lapsille hommata luotettava hoitaja. kuolema tuolle äidille ja kiduttamalla.

toivottavasti joskus selvinpäin
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
|O Voi jumalavita!! Onneksi minä oon raitistunu!! :( Vauvaparka. :'(
hei saanko udella miten olet päässyt kuiville? olen itse alkoholisti ja haluaisin kuiville mutta maksimi taitaa olla noin 2vkoa kun on lupaus pitänyt.

Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
liekö saa mitään tuomiota, varmaan saa mikrofirmalta kunnon korvaukset ku käyttöohjeessa ei ole lukenu ettei mikroon saa laittaa vauvaa... :headwall:
näinhän se yleensä tuolla amerikassa menee. Miljoonakorvaus mikrofirmalta!

Yhteistyössä