KUOLEEKO mun sikiö...? nyyh :(

• Viestiketjun aloittaja juliet
  • Ensimmäinen viesti
sama
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ihana asenne sulla:
jomottaa selkää ja mahaa vieläkin kauheasti. tais mennä piloille tämä raskaus.
No niin taisi mennä. :/
Ei tämä ole asenne, vaan PELKO, jota et itse varmaan voi ymmärtää, jollet ole koskaan raskaana ollut.
Olen ollut raskaana viisi kertaa, joista kaksi elävää lasta tuloksena.

Mä tulin raskaana ollessa omakotitalon rappuset persluikua alas niin että töminä kävi, mutta mitään ei vauvalle käynyt vaikka olikin paikat pitkään kipeinä. Viikkoja oli silloin päälle 20. Tsemppiä ja kuulostele nyt vaan vauvan liikkeitä ja yritä olla murehtimatta liikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihme ilmaisu, provo
tätä mäkin veikkaan :(
Provo tai ei, mutta silti voi yrittää asiallista vastausta, koska ikinä ei voi tietää onko tämä todellisuudessa provo vai ei.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:
Mä tulin raskaana ollessa omakotitalon rappuset persluikua alas niin että töminä kävi, mutta mitään ei vauvalle käynyt vaikka olikin paikat pitkään kipeinä. Viikkoja oli silloin päälle 20. Tsemppiä ja kuulostele nyt vaan vauvan liikkeitä ja yritä olla murehtimatta liikoja.
Kiitti, lohduttaa paljon kuulla, että joku muukin on könynnyt ja selvinnyt ongelmitta !

kuku
Mä kaatusin myös raskaana ollessani. En mennyt lääkäriin kuin vasta useamman päivän kuluttua. Istukka oli ihan vähän revennyr reunasta ja tihkutti vähän verta. Lääkäri oli vihainen kun en heti mennyt näytille. Sanoi että AINA mentävä näyttämään jos kaatuu, vaikka selälleenkin!
Mene huomenna, jos et tänään enää viitsi. Tai soita päivystykseen ja kerro asiasi.

Toivotaan kuitenkin parasta. Iso tälli saisi olla että jotain vakavampaa tapahtuu.

ihme ilmaisu, provo
jo otsikon kirjoitustavasta huomaa
no niinpä. en minä ainakaan kirjoittaisi tollasta otsikkoa. jos on tosi kyseessä niin vaikuttaa tuleva äiti hiukan...yksinkertaiselta.

ap
ihme ilmaisu, provo
jo otsikon kirjoitustavasta huomaa
no niinpä. en minä ainakaan kirjoittaisi tollasta otsikkoa. jos on tosi kyseessä niin vaikuttaa tuleva äiti hiukan...yksinkertaiselta.
Niin vaikutat sinäkin, kun katsoo, mitä olet mihinkin ketjuun vastannut ;)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kuku:
Mä kaatusin myös raskaana ollessani. En mennyt lääkäriin kuin vasta useamman päivän kuluttua. Istukka oli ihan vähän revennyr reunasta ja tihkutti vähän verta. Lääkäri oli vihainen kun en heti mennyt näytille. Sanoi että AINA mentävä näyttämään jos kaatuu, vaikka selälleenkin!
Mene huomenna, jos et tänään enää viitsi. Tai soita päivystykseen ja kerro asiasi.

Toivotaan kuitenkin parasta. Iso tälli saisi olla että jotain vakavampaa tapahtuu.
Ok, kiitos tiedosta. Soitan huomenna neuvolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja tavallinen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
harvon on jos ei mahaan osu kovasti jokin..
Täytyy olla hirmu kova isku.

Aiheeseen liittyen...
Itse putosin 5,5 metriä ja vauhdilla, tosin raskausviikkoja oli silloin alle 4, mutta silloin oli jo epäily, että olen raskaana.
Nyt on viikkoja 9+4 ja sykekin löytyi ultralla.
Noilla viikoilla nyt ei mitään voi alkiolle tapahtuakaan... Menee kesken ihan luonnollisistakin syistä jos on mennäkseen.
Juu, on ihan vähän eri, et ootko viikolla "alle neljä" vai 23+.
Toivotaan ap, et kaikki on hyvin. Ja varmaan onkin jos et kerran vuoda eikä oo kipuja.

Yhteistyössä