En kuolaa tämmöisten perään. En kuolaa myöskään pukumiesten perään. Ja ylipäätään miehen lihaksikas kroppakaan ei ole mikään ykkösasia mulle, pikemminkin päinvastoin. Toki ei mua plösötkään viehätä. Jostain syystä semmoiset pitkät, normaalivartaloiset miehet. Sellainen, että se kroppa on miehekäs, mutta jos siinä näkyy liikaa kuntosali, niin emmä tiedä - jotenkin se ei vaan oo niin miehekäs mun makuun.
Ehkä se on jotenkin niin, että kun arvostan henkisiä ja älyllisiä ominaisuuksia eniten, niin sellaiset piirteet jotka ovat hieman niiden vastaisia, eivät kiihota. Vaikka tuo tunne olisikin irrationaalinen.
1) Palomies, poliisit - varmaan monenlaisia miehiä, mutta harvemmin mitään ajattelijoita ja pohdiskelijoita
2) Pukumiehet - kenties ihan "fiksua" jengiä, mutta bisnesmeininkiä. Suoraviivaista ja skarppia ajattelua kenties, mutta ei ehkä ihan mun makuun
3) Salillakäyjät. Kaikin puolin hieno homma ja itsekkin käyn. Mutta silti jotenkin tulee semmoinen maku, että hommaa tehdään muita miellyyttääkseen. Vaikkei se edes usein ole niin.
Silti mun oma mies nykyisin on duunissa melkein aina puku päällä. Ja kyllä mä sitä pidän sexynä. Tosin 10 kiloo vähemmän sais olla