kuola valuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja troy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

troy

Vieras
Koko päivän on töissä pyörinyt upeasti ruskettuneita misuja ja vähän varttuneempiakin pyllypyörittäjiä kepeissä kesäkuteissa. Pieni seisokki on jokottänyt koko ajan ja mieli on seikkailut aivan muissa maailmoissa kuin työasioissa. Lomilta palasi eilen viime syksynä eronnut Heli, joka on nelissä kymmenissä, mutta tosi piukan näköinen. Olen tekemällä tehnyt asiaa hänen luokseen päivän mittaa puolen kymmentä kertaa enkä tahdo saada silmiäni irti hänen mukavasti pullottavista tisuistaan. Taisi jo huomatakin kiinnostukseni kun viimeksi kävin asioimassa. Saattoi huomata myös housujeni pullotuksen - en sitä ihmeemmin yrittänyt peitelläkään, lisää kivasti kiihotusta, jos upea nainen huomaan kuinka naitattaa. Hiukan toivoisin, että pyytäisi vaikka töiden jälkeen terassille, mutta taitaa olla turha toivo. En taida itse tohtia, vaikka näytti viimeksi siltä, että Helin nännit olivat selvästi koholla. Taidan käydä vielä kerran kurkkaamassa miltä näyttää, olisi aika muikea yllätys, jos hänkin olisi yhtä kovassa kiihkossa kuin minä ja keskeyttäisin vaikka sormileikin. Kohta on pakko käydä veskissä ja ottaa kulli käteen ja vetää muutama voimakas veto ja kuvitella kuinka Helin sormet vispaavat märässä tussussa. Tekisi niin mieli tuntea pillumehun vahva aromi kielellä ja huomata kuinka klitoris työntyy yhä ulommaksi huuliensa välistä. Nyt valuu jo kuola suustakin sen lisäksi, että kullin päästä tihkuvat himotipat tekevät plänttiä huosujen etumustaan. Täytyy käydä vilkaisemassa Heliä ja saas nähdä, mihin hän katsoo, sitten veskiin helpotukselle.... tai mistä sitä tietää kuinka käy...

Onko Helillä minihame? Jos, niin katso jääkö hänen noustuaan tuolille simpukan jälki. Monesti naisilla helteellä pimppa imaisee kiinni tuoliin ja massahtaa noustessa. Huulten jäljet piirtyy märkänä tuolille....

Yhteistyössä