Kuntoutustuesta!

Saako täällä kukaan kuntoutustukea? Mihin vaivaan? Kuinka kauan kesti päätös?

Itellä haussa jo useamman kuukauden (kuten kai normaalia) ja päätöstä ei näy. Pelkään että tulee kieltävä. On aika kitumista elää pelkällä asumistuella. Mies saa opintotukea.

Neuvoja, kokemuksia?
 
Pieni Lasienkeli
Minä sain silloin, kun kävin lukiota. Reumaan sain. Lopussa lopettivat, kun mulla loppui kesken lukukauden kurssit. (Mutta työttömyystukea en loppulukukuukaudeksi saanut, koska minut oli yks lääkäri kirjannut työkyvyttömäksi masennustilan takia, mutta Kelan mukaan opiskelijan ammattia olin työkyvykäs tekemään. Oli sitten pakko hakea sossusta rahaa.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pieni Lasienkeli:
Minä sain silloin, kun kävin lukiota. Reumaan sain. Lopussa lopettivat, kun mulla loppui kesken lukukauden kurssit. (Mutta työttömyystukea en loppulukukuukaudeksi saanut, koska minut oli yks lääkäri kirjannut työkyvyttömäksi masennustilan takia, mutta Kelan mukaan opiskelijan ammattia olin työkyvykäs tekemään. Oli sitten pakko hakea sossusta rahaa.)
Eihän opiskelija muutenkaan saa työttömyystukea vaikkei opiskeliskaan, eihän?

 
Keittiönoita
Mun likka saa. Opiskelee ammattiin. Dysmelia, lyhytkasvuisuus, skolioosi (saatiin leikkauksella lieväasteiseksi ) , takykardia ja korkea verenpaine. Noilla syillä siis saa kuntoutustukea.
 

Yhteistyössä