A
Ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kiva soitella ja myöntää olevansa köyhä =/
Ja vielä tutustumiskäynnillä sanoin, että 85? kk korttikin on mun budjetille liikaa.
Niin tulee 105? lasku. Loogista.
Missä salilla on 85 euroa kuukausimaksu? Ei ainakaan Elixiassa tai Motivuksessa Helsingissä.
Ei oo Hesassa. En kuule tarkemmin käy selittää ihan tarpeeksi noloo MULLE.
Jos haluut lisätietoi voin laittaa y:tä jos laitat oman nimimerkkis tähän, ITE en laita rekattuna. =(
Haloo, miksi hermostut?
Kunhan ihmettelin, että on muuten hemmetin kova hinta, kun ei Helsingin keskustassakaan ole noin kovat kuukausimaksut. Kiertäisin tuollaisen ylihinnoitellun salin kaukaa.
No ajattelin, että haluut tietää firman nimen, mitä en kyl laita tähän, tunnistaa vielä joku tai heh on varmaan jo tunnistan, jos on tunnistaakseen...
En tosiaankaan halua.
Ihan oikeasti: ei tuossa ole mitään noloa. Ne salien tyypit on sellaisia kettuja, että siinä menee kuule kummasti lankaan. Toivottavasti pääset eroon siitä.
Meinaatko, että mun pitäis nyt maksaa toi tai jotain.
Ja MIHIN se jäsenyys velvoittaa?
Ei mulle kerrottu yhtään mitään, helvetti.
Ei se jäsenyys yleensä velvoita mihinkään. Laitoitko nimen johonkin paperiin? Soita sinne, ystävä hyvä, ja sano, että nyt on tullut väärinymmärrys. Kuluttajariitalautakunnassa on juuri ollut paljon kuntosalitapauksia. Ne huijaavat ihmisiä ihan urakalla.
En suoraan sanoen muista laitoinko. Voi ei.