Kuntosaleista/ ohajatuista liikunnoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Mua hirveesti kiinnostais liittyä johonkin kuntosaliin tai johonkin missä olis kaikkia ohjattuja liikuntoja just zumbaa tms, mutta montako kertaa viikossa siellä pitäis käydä että siitä kuntoilusta olis jotain hyötyä? Kun ne on kyllä hirveen kalliita...mihinkään perus kuntosalille mua ei kiinnosta mennä vaan just noi ohjatut tunnit kiinnostaa.
Tänään oli paikallislehdessä semmonen kuponki tuohon lähisalille et sais 14päivää kokeilla ilmaiseksi, kantsiskohan se käyttää nii näkis vähä mimmosta siellä on...

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Mua hirveesti kiinnostais liittyä johonkin kuntosaliin tai johonkin missä olis kaikkia ohjattuja liikuntoja just zumbaa tms, mutta montako kertaa viikossa siellä pitäis käydä että siitä kuntoilusta olis jotain hyötyä? Kun ne on kyllä hirveen kalliita...mihinkään perus kuntosalille mua ei kiinnosta mennä vaan just noi ohjatut tunnit kiinnostaa.
Tänään oli paikallislehdessä semmonen kuponki tuohon lähisalille et sais 14päivää kokeilla ilmaiseksi, kantsiskohan se käyttää nii näkis vähä mimmosta siellä on...

kannattaa, mä teinn saman liikkeen sohvaperunasta ikiliikkujaksi muutama vuosi sitten. se on itsestä kiinni kuinka usein jaksaa ja haluaa käydä. suositus olisi kai 3 kertaa viikossa, mutta kaikki on kotiinpäin ja mä pitäisin miniminä 1 kerta viikossa.
itse käyn 4 kertaa viikossa ja kuukaudessa maksaa 64e. sama hinta aina kävi koska vaan, ja salilla tai jumpissa.

Ite mietin että oonko hirveesti pois sitten kotoo jos käyn 3kertaa viikossa, miehelle se ei ainakaan ollut ongelma, sanoi että mee vaan. Mutta kuinkakohan siellä ehtii/jaksaa käymään sitten kun tää kotona olo loppuu ja pitää sumplia päiviin työt/työmatkat/lapsen haku ja vienti päikkyyn yms...vai lopahtaako se siihen sitten..

Yhteistyössä