Kuntokeskus Tempo Turku?! muoks* ja vähän muutkin kuntokeskukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Tietääkö kukaan onko siellä lapsiparkkia? Ja millaiset ikärajat?
Muitakin kokemuksia ois kiva kuulla.

Ajattelin että se vois olla ihan ok paikka tällaiselle läskille aloittaa, mihinkään itsensäesittelysaleille/-jumppiin en kehtaa mennä.

En tiedä, mutta Elixiassa ainakin on lapsiparkki ja se on kiva paikka...vai onko se itsensäesittelysali/jumppapaikka? :D

Sali 82 on mun mielestä kiva, mutta siellä ei ole lapsiparkkia...aidattu alue lapsille on, mutta ei hoitajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
En tiedä, mutta Elixiassa ainakin on lapsiparkki ja se on kiva paikka...vai onko se itsensäesittelysali/jumppapaikka? :D

Sali 82 on mun mielestä kiva, mutta siellä ei ole lapsiparkkia...aidattu alue lapsille on, mutta ei hoitajaa.

Mulla on vähän sellainen kuva että se olis :D :ashamed: Tosin sijainti ois lähes paras mahdollinen...

En oo ikinä ollut näin valtava kuin nyt ja mulla on aika kynnys uskaltautua minnekään ihmisten ilmoille liikkumaan (tai sit mun pitää laihduttaa ens 10kg että kehtaan mennä salille :laugh: )

Alkuperäinen kirjoittaja as if:

Mulla on vähän sellainen kuva että se olis :D :ashamed: Tosin sijainti ois lähes paras mahdollinen...

En oo ikinä ollut näin valtava kuin nyt ja mulla on aika kynnys uskaltautua minnekään ihmisten ilmoille liikkumaan (tai sit mun pitää laihduttaa ens 10kg että kehtaan mennä salille :laugh: )

Ei mua ainakaan Elixiassa katteltu...ehkä mä vaan sitten en oo minkään näkönen :snotty: :laugh:

Motivus keskustassa ois toinen jossa on lapsiparkki. Ja jos valita piträä niin siellä väehmmän esitellään, kuin Elixiassa, mutta kyllä Elixia silti on paras. Se on niin viihtyisä, joskin ihan saaaaaakelin kallis.

Ei mua ainakaan Elixiassa katteltu...ehkä mä vaan sitten en oo minkään näkönen :snotty: :laugh:

Motivus keskustassa ois toinen jossa on lapsiparkki. Ja jos valita piträä niin siellä väehmmän esitellään, kuin Elixiassa, mutta kyllä Elixia silti on paras. Se on niin viihtyisä, joskin ihan saaaaaakelin kallis.

Pitääpä nyt alkaa googlettelemaan, ja koittaa kerätä rohkeutta... :D

Mä itse kävin jossain vaiheessa motivuksessa, ja tykkäsin kyllä. Enkä todellakaan ole hyväkuntoinen, vaan jotain ihan muuta.. Ei tullu semmonen olo että kukaan olis tuijotellu. Lapsiparkki sielläkin on, mutta ei joka päivä, ja ikärajaa en muista.
Sittemmin olen innostunut käymään urheilutaloilla pidettävissä jumpissa. Siel on niin mahtavan laaja skaala: on kaiken kokoista ja ikähaarukka 11-70 vuotta. Jos asut leaf areenan lähellä ni kurkkaapa esim. Rientolan tarjonta :)

MItes toi Elixian lapsiparkki, millaiset ikärajat siellä on? En löytänyt nettisivuilta mitään ikärajoja.
Mulle ois toi lapsiparkki 1- ja 3-vuotiaalle ihan pakollinen, miehellä on niin epäsäännöllinen ja venyvä työaika. Ja toisaaltaan jos mä maksaisin jonnekin siitä jäsenyydestä niin olis "pakko" käydäkin säännöllisesti...
Asutaan sillai että Elixia ois sijainniltaan paras.

MItes toi Elixian lapsiparkki, millaiset ikärajat siellä on? En löytänyt nettisivuilta mitään ikärajoja.
Mulle ois toi lapsiparkki 1- ja 3-vuotiaalle ihan pakollinen, miehellä on niin epäsäännöllinen ja venyvä työaika. Ja toisaaltaan jos mä maksaisin jonnekin siitä jäsenyydestä niin olis "pakko" käydäkin säännöllisesti...
Asutaan sillai että Elixia ois sijainniltaan paras.

:attn:

Tempoon on rakenteilla lapsiparkki, joka on toivottavasti lähiaikoina valmis. Lisäksi suosittelen rapakunto remonttiin ryhmää :D Terveisin äippä, Raisio -15kg jo!
(tosin siihen tarvitsin kyllä Tempon omavalmentajan avun ja ohjeet)

Yhteistyössä