"Kunnollinen tytto"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puutteessa....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja olen ihan lähelläsi..:
askeleleeni hidastuvat .. katsellessani sinun.. lähestyviä kasvojasi .. lämpimän ilkikurista.. hymyäsi...

...lämmintä kyllä ... otan muutamat meitä erottavat askelet ... katson odottaviin silmiisi.. huulesi avautuvat ... valo ja varjot leikkivät ...

Alkuperäinen kirjoittaja Puutteessa....:
Olen aikamoisen seksin kaipuussa... Haaveilen ja kiihotun jos tapaan komeita miehia opintojen parissa.. Olen kuitenkin ns kunnon tytto, enka ole koskaan harrastanut esim yhden illan juttuja, ollut vain pitkissa suhteissa, mutta nyt on kulunut liian pitka aika...

Vaikutan kiltilta, mutta minulla on seksi paljon mielessa, tekisi jopa mieli ehdottaa tuosta noin vain, jollein ihanalle miehelle, etta mista jos....! Tuhmuuksia mielessani......Mutta _enhan mina_ sellaista tekisi.

Mutta haluan seksia!!!!!!!!! Todella paljon!!!!!!!!!!!! Olen kaunis, nuori nainen, ja puutteessa! (enka voi riskeerata kunnon "mainettani")........ ongelma kerrakseen... :(
Saat multa kyrpää.

Alkuperäinen kirjoittaja Puutteessa....:
Olen aikamoisen seksin kaipuussa... Haaveilen ja kiihotun jos tapaan komeita miehia opintojen parissa.. Olen kuitenkin ns kunnon tytto, enka ole koskaan harrastanut esim yhden illan juttuja, ollut vain pitkissa suhteissa, mutta nyt on kulunut liian pitka aika...

Vaikutan kiltilta, mutta minulla on seksi paljon mielessa, tekisi jopa mieli ehdottaa tuosta noin vain, jollein ihanalle miehelle, etta mista jos....! Tuhmuuksia mielessani......Mutta _enhan mina_ sellaista tekisi.

Mutta haluan seksia!!!!!!!!! Todella paljon!!!!!!!!!!!! Olen kaunis, nuori nainen, ja puutteessa! (enka voi riskeerata kunnon "mainettani")........ ongelma kerrakseen... :(

no minkäs ikänen oot?

Alkuperäinen kirjoittaja sinun avonaisia:
kosteita huuliasi... painaudut minua vasten... huulemme kohtaavat kiihkeässä..

.. mutta sinun.. liian nopeasti etenevät.. kiihkeät hyväilysi.. pelästyttävät minut.. pakenen kauhuissani.. sinun polttavaa suudelmaa.. huulillani tuntien......

Alkuperäinen kirjoittaja suudelmassa:
.. mutta sinun.. liian nopeasti etenevät.. kiihkeät hyväilysi.. pelästyttävät minut.. pakenen kauhuissani.. sinun polttavaa suudelmaa.. huulillani tuntien......

katselen juoksuasi... otan kynttilän kiveltä... puhallan sen sammuksiin ... pimeys peittää maan... olet kadonnut, niin katoan minäkin yön pimeyteen ... "on pimeässä helppo taivaltaa..."

Alkuperäinen kirjoittaja hämmästyneenä:
Alkuperäinen kirjoittaja suudelmassa:

katselen juoksuasi... otan kynttilän kiveltä... puhallan sen sammuksiin ... pimeys peittää maan... olet kadonnut, niin katoan minäkin yön pimeyteen ... "on pimeässä helppo taivaltaa..."

..kun katsoin taakseni.. näin sinun.. puhaltavan kynttilän sammuksiin.. ehkä pettyneenä .. katsoin sinun loittonevan.. pimeyteen.... "minä taas, päivän valoa rakastan...."

Yhteistyössä