\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.11.2005 klo 09:52 piha kirjoitti:
Olen 45-v ja kiitos kaunis ihanista sanoistani. Olet ihana ihminen ajattelisivatpa muutkin nuoret joskus tuolla lailla. Itselläni 2 alle kouluikäistä lasta sekä kaksi jo aikuista lasta. =)
ajattelee ne mutkin nuoret...
jännä miten toi lause kuulosti niin tutulle! yleensä sen kuulee nuorten äitien suusta, että ajattelisivatpa ne vanhemmatkin joskus tuolla tavalla... kun seilaa näiden palstojen välillä, tulee väkisinkin mieleen että onkohan kaikki tollanen ennakkoluuloisuus nuorten ja vanhojen välillä pelkkää väärinkäsitystä?
normaalissa elämässä mulla on kolme itseäni reippaasti vanhempaa ystävää, jolla on saman ikäsiä lapsia ku mulla. nuorin heistä taitaa olla 33 ja vanhin 41, eikä tulisi mieleenkään luokitella heitä huonommiksi vaan iän takia, enkä usko että kukaan niistä ajattelee minusta sillä tavalla. jännästi ku ihmiset ei tapaa kasvotusten, syntyy ihmeellisiä mielikuvia toisesta, mitä ei välttämättä irl syntyisi lainkaan, ku kasvotusten jutellessa harvalle tulee mieleen kysyä että oletko sä nyt 18 vai 23? tai 35 vai 40? ja missähän se ratkaseva raja menee, että koska on valmis äidiksi, ja milloin on liian myöhästä?