P
"Pikka"
Vieras
Mun 12 vee tytöllä ja kaverillaan on ollut riita, ihan tavallinen tuon ikäisten riita, johon äidit on nyt puuttunut. Tää sinänsä sivuseikka, mutta tämän tiimassa tuli ilmi, että yhden tytön aiti on nyt sitten soitellut muiden äideille minun tyttärestäni, ja suoraan sanottuna levittänyt omia olettamuksiaan ja silkkoja valheita tytöstäni ja meidän elämästä. Tämän kirjoitti ja myönsi suoraan tekstarissa, asiatkin (joista siis tiedän että totta ei ole puhuttu). Yhden äidin kanssa puhuin ja hänkin sanoi että kyllä, puhelun tarkoitus oli mollata tytärtäni. Sillä seurauksella, että ainakaan pari kaveria ei saa olla tyttäreni kanssa.
Mulla on niin paha mieli, Tiedän että ko henkilö on paras jättää rauhaan, en siis lähtenyt tekstari väittelyyn hänen kanssaan ollenkaan, mutta tekisi kyllä asia jotenkin viedä eteenpäin. Alaikäisestä kuitenkin levitellyt p....kaa ympäriinsä. Mitä te tekisitte? Jotenkinhan tuon aikuisen jakeluun täytyy saada, ettei noin vaan voi tehdä?
Mulla on niin paha mieli, Tiedän että ko henkilö on paras jättää rauhaan, en siis lähtenyt tekstari väittelyyn hänen kanssaan ollenkaan, mutta tekisi kyllä asia jotenkin viedä eteenpäin. Alaikäisestä kuitenkin levitellyt p....kaa ympäriinsä. Mitä te tekisitte? Jotenkinhan tuon aikuisen jakeluun täytyy saada, ettei noin vaan voi tehdä?