Kunnes kuolema teidät erottaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kimppa

Vieras
Oletko luvannut rakastaa jne... "kunnes kuolema teidät erottaa"? Tai voisitko luvata niin? Eli miten tuo kohta on mennyt teidän vihkivalassanne..?

Itse olisin ollut valmis sanomaan vihkivalassa noin, mutta mies ei. Se realisti, pitäisi varmaan jättää se sika.. :D :D

jaa..en kyllä muista noita vihkivaloja yhtään vaikka 2 kertaa oon menny naimisiin. että hankalaa mennä sanoo mitä oon luvannu. :laugh: :o no..mitä välii...sanoja ne vaan on. :whistle:

olen luvannut, vaikka en olekaan mennyt naimisiin. lisäksi olen luvannut miehelle että rakastan häntä nyt aina ja ikuisesti tapahtui mitä tahansa. ja kyllä voin luvata niin.

Olen luvannut rakastaa kunnes kuolema erottaa. Meidät kuitenkin taitaa erottaa koiranpentu, jonka aion 1,5 vuoden kuluttua hankkia. Ainakin mies aikoi häippästä, jos toinen koira meille tulee. No eihän se rakkaus minnekään katoa, vaikka tuo mies muuttaiskin pois koirankarvojen keskeltä =)

Me valittiin niistä kahdesta vihkikaavasta se missä ei sanota tuota "kunnes kuolem erottaa", sanottiin "myötä- ja vastoinkäymisissä". Jotenkin tuo kuolemasta puhuminen tuntui vastenmieliseltä.

Yhteistyössä