V
"vieras"
Vieras
Jos haluan luopua kunnallisesta hoitopaikasta, onko irtisanomisaikaa? Yksityisellä kun oli ja nää kunnan kuviot on vähän hämärän peitossa, kun ei ole ennen kunnallises ollut.
Ja voinko muuttaa Kelaan osittaisen hoitovapaan niin, et saisin taas kotihoidon tukea? Kun me ei vaan sit tarvita tota ja sapettaa maksaa 241/kk tyhjästä. Kun ei ole niin paljoa työpäiviä.
Meillä siis 10pv/kk paikka, tarve olis 5pv/kk.
Mites sitten jos isovanhemmat hoitaa, täytyykö kelaan ilmoittaa se? kun hoitaisivat n. 2pv/kk per isovanhempi lapsia.
Ja joo, saan tietää kun soitan, mut pph-ohjaaja vapaalla ja kela vasta ma auki, en halua sinne soittaa vaan käydä.
Ja voinko muuttaa Kelaan osittaisen hoitovapaan niin, et saisin taas kotihoidon tukea? Kun me ei vaan sit tarvita tota ja sapettaa maksaa 241/kk tyhjästä. Kun ei ole niin paljoa työpäiviä.
Meillä siis 10pv/kk paikka, tarve olis 5pv/kk.
Mites sitten jos isovanhemmat hoitaa, täytyykö kelaan ilmoittaa se? kun hoitaisivat n. 2pv/kk per isovanhempi lapsia.
Ja joo, saan tietää kun soitan, mut pph-ohjaaja vapaalla ja kela vasta ma auki, en halua sinne soittaa vaan käydä.