Kunhan nyt vaan avaudun..

  • Viestiketjun aloittaja Ei edes teini enää
  • Ensimmäinen viesti
Ei edes teini enää
Voi hohhoijaa tätä mun elämää.

Herra A ottaa päivittäin yhteyttä, laittelee siis facessa viestejä, pyytelee treffeille eikä luovuta sitten millään.

Herra B rohkaisi mielensä, ja lähestyi mua ilmoittaen että olen hänen mielestään kaunis ja ihana ja että haluaa tutustua muhun paremmin, lähtisinkö kahville hänen kanssaan. Kyseessä siis pitkäaikainen "tiedän mutten tunne"-tyyppi.

Herra C ilmoitti, että ei ole koskaan tuntenut mitään sellaista, mitä tuntee mun kanssa. Ja että hän ei ole voinut mua unohtaa vaikka edellisestä tapaamisesta on varmaan puoli vuotta tai yli. Tavattiin siis eilen baarissa. Ja joo, ei olleet kännipuheita kun tää kaveri oli ihan selvinpäin.

Herra D tuli ja vei mun sydämen, käyttäytyi urposti ja on varmaan oikeassa elämässä vielä suurempi urpo ja mä typerä vaan haihattelen sen perään -vaikka annoinkin eilen rukkaset tälle.

Ja tässä mä nyt sitten mietin, että miksi mua ei kiinnosta taaskaan kukaan muu, kuin se jota en saa. Eli siis herra D. Tai no, saisin mä sen sänkyyn, mutta kaikki jäis siihen enkä mä nyt kaipaa pelkkää seksiseuraa. Mä haluan enemmän. Ja nuo kolme ekaa ois tarjoamassa sitä "enemmän" eikä mua vaan nappaa, ei yhtään.


Aika turhaan kai tässä saa ihmetellä, miksi mä vaan oon sinkkuna vuodesta toiseen. Selitys on yksinkertainen -mä en saa sitä mitä mä haluun, ja sen mitä saisin, sitä en halua. :headwall: Miks MUN pitää olla näin typerä? Sitäpaitsi mä haluan unohtaa koko herra D:n, mutta mun typerä sydän vaan ei anna periksi tässä asiassa. Järkiparka on taas lujilla.
 
no tosiaanki!
Turha valittaa, kun tarjontaa olis, ja tieten tajtorn valkkaat huonoimman vaihtoehdon :D Eipä voi muuta sanoa, kuin että joko elät niitten valintojen kanssa sitten (=eli yksin) tai anna tilaisuus muullekin vaihtoehdolle, vaikket suorastaan vetoa tuntiskaan, voihan sitä alkaa tulemaan, kun antaa tilaisuuden.
 
  • Tykkää
Reactions: Criminal Mind
sori vaan
Mutta tuosta tekstistä saa kuvan että pyörittelet montaa miestä yhtä aikaa, onnea vaan sulle. Mitä sä sitten haluat? :D Mm. herrat b ja c ei mielästäni kyllä kuulosta huonolle?
 
"vieras"
Aiheutat tuon itse eli käyttäydyt niin, että saat jotkut sellaiset ihastumaan sinun kenestä et ole kiinnostunut. Jos eivät ole mielisairaita, niin todellakin olet sen itse aiheuttanut. Onhan se tavallaan kivempi sanoa, että minusta ollaan tosi kiinnostuneita, mutta sitten en saa sitä mitä haluan kuin vaan että en saa sitä mitä haluan.
 
"aapee"
No niin pyöritän useampaa yhtäaikaa, tavallaan, mutta mitään seksijuttuja ei oo ollut kenenkään kanssa joten eikö tää nyt oo ihan sallittua ;)

Ja kyllä mä sen tiedän, että itse aiheutan tilanteeni. Jotenkin vaan niitten miesten seurassa, jotka eivät aiheuta mitään kipinöintiä mussa, on helpompi olla se mitä olen -ja se sitten puolestaan ilmeisesti lyö lisää vettä myllyyn näille miehille. Ja kun kiinnostun jostain, muutun hiljaiseksi ja etäiseksi enkä uskalla flirttailla tai muutakaan, joten reisille menee.
 
"heidip*"
Nakkaa tuo herraD ensimmäisenä johonki hevon kuuseen.. Itsellä oli vastaavanlainen tilanne, sain ko. tyypin ja petyin pahasti. Edelleen haikailen ja kaipaan, mut tiedän et on parempaakin tarjolla ;)
 
"aapee"
Kyllä mä koetan sen D:n heivata, mutta tiedän että kun taas nähdään niin mä oon sulaa vahaa sen edessä. Ja siis se on just sellainen, komea ja sopivasti etäinen, ja kun se vihdoin huomaa mut ja koskettaa, niin voisin kuolla onnesta ;) Säälittävää, mä tiedän. Ja tiedän mä senkin, että se haluaa musta pelkkää seksiä eikä yhtään mitään muuta, mutta silti se leikki vaan kiehtoo. En mä roiku, mutta sen ei tarvi kuin yhdesti vinkata mulle niin mä oon taas mukana.

C ois kyllä hyvä saalis, varakas, älykäs, komea, yhden naisen mies. Meidän suhde saattais jopa onnistua, sillä meillä on samansuuntaisia ajatuksia yhdessäolosta. Mutta ne perhoset puuttuu mun vatsanpohjasta.

On muuten vielä herra E.kin, mutta ehkä ei siitä tällä kertaa sen enempää ;)
 

Yhteistyössä