kun yrittää raskautua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:)

Vieras
eli jätin juuri pillerit pois..

voiko nainen elää ns. normaalia elämää ja tarkoitan nyt lääkkeiden ja ruuan suhteen..

eli voiko buranaa käyttää normaalisti siihen asti kun plussa tärähtää? ja syödä esim. maksalaatikkoa normaalisti mitä ei niinkään suositella raskausaikana..

vitamiinit olen vaihtanut siihen mikä sopii raskaana oleville.

alkoholia en käytä joten se ei tuota ongelmaa mutta jos joudun jo tässä vaiheessa pahimmassa tapauksessa vuosiksi luopumaan joistain herkuista niin pulassa olen :D

siis yksinkertaistettuna, pitääkö jo yritysvaiheessa syödä ja juoda niinkuin olisi raskaana..

Heips!
Olen kärsinyt 4 vuotta lapsettomuudesta. Minulle on suositeltu käytettäväksi vehnänalkioöljyä ja foolihappoa (ovat luonnontuotteita). Hoitojen aikana ei suositeltu buranaa, se voi vaikuttaa ovulaatioon. Ruokien suhteen ei ole tullut rajoituksia, tietty kaikkea terveellistä on hyvä syödä. Ja tupakointi pois, molemmilta! Myös miehen tupakointi voi vähentää raskautumista jopa 30%. Onnea yritykseen!!
P.S. Mulla huomenna testipv, selviää onnistuiko 4. koeputkihedelmöitys... :)

Burana vaikuttaa kuulemma alkion kiinnittymiseen. Itse jätin ne pois, kun sain tämän tietää. Käytän Panadolia. Muuten en välitä p...kaakaan. Ollaan 2 v. yritetty. Ei oikein voi olla jatkuvasti vähän niinkuin raskaana. Ja se alkio ei alkuvaiheessa edes ota paljoa ravintoa äidistä, joten ei oo hätää varmaankaan. Ei, vaikka et ihan alkuvaiheessa tiedä vielä olevasi raskaana, ja olisit esim. juonut kännit.

Yksi aknelääke, Roaccutan, on ehdottomasti kielletty jo yritysvaiheessa. Sitä syödään akneen pitkinä kuureina. Sen poistuminen kropasta kun kestää n. kuukauden ja epämuodostumisen riski on suuri.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsinyt:
Heips!
Olen kärsinyt 4 vuotta lapsettomuudesta. Minulle on suositeltu käytettäväksi vehnänalkioöljyä ja foolihappoa (ovat luonnontuotteita). Hoitojen aikana ei suositeltu buranaa, se voi vaikuttaa ovulaatioon. Ruokien suhteen ei ole tullut rajoituksia, tietty kaikkea terveellistä on hyvä syödä. Ja tupakointi pois, molemmilta! Myös miehen tupakointi voi vähentää raskautumista jopa 30%. Onnea yritykseen!!

Toivotaan, että ois tuottanut tulosta! ++++++ :whistle: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Heips!

Ihana viesti sulta delfis!! KIITOS!! Tuli kiva fiilis tosta puhurista... :)
Arvaa jännittääkö...

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Heips!

Ihana viesti sulta delfis!! KIITOS!! Tuli kiva fiilis tosta puhurista... :)
Arvaa jännittääkö...

Aivan varmasti!!! Vaikka meillä yritystä oli tässä mittapuussa vain reilu vuosi, niin vieläkin karvaana muistissa ne negatiiviset testit ja pettymykset... Kun se positiivinen tulos sieltä tuli, oli jotenkin vaan oletuksena, että nega kuiteski ja oliki lähes shokki tuo plussa!

Pidän teille peukkuja!
:heart:

kiitos paljon vastauksista..

jotenkin jännittää niin kauheasti ja sitä pelkää aiheuttavansa käytöksellään jotain sitten ku on raskautunut eikä alussa tiedä sitä..

olin vakavasti sairas vuosia ja mun ei pitäisi olla edes hengissä enää. siksi on käsittämätöntä että olen elämässä kiinni parantuneena ja voi alkaa toteuttamaan haavetta äitiydestä.. mieskin jaksoi koko sairauteni ajan rinnallani ja on myös innoissaan :)

pitäisi vaan vielä opetella olemaan jännittämättä näin paljon kaikkea :D

Yhteistyössä