kun verensokeri laskee ja tekee mieli makeeta,niin miten..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bmi liian korkee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
banaani on aikas kaloripitoinen,ei kuulemma laihduttajan ruokaa.

joo mut jos vaikka vertaa makkaraan niin siinä on hyvää energiaa...

Olen eri mieltä. :D Banaani sisältää jumalattomasti sokeria, makkara rasvaa ja protskua, joka auttaa pitämään verensokerin tasaisempana ja nälän poissa. ...joten jos ajattelee pidemmälle, banskun jälkeen tulee nopeammin uudestaan nälkä ja uusi verensokerin lasku kuin makkaran syömisen jälkeen. :)

Hedelmiä tyhjään mahaan niin on takuuvarmasti nälkä ja makeanhimo parin tunnin päästä.

okei, siis laihduttaja huomio!
banaanit pois ja hk:n siniset kehiin!
mut banaani ei kerry elimistöön rasvaksi niin kuin makkara.

Hei jokainenhan tekee niin kuin tykkää! :wave:

T. entinen sokeriaddikti, nykyisin -10 kg kevyempi mm. makkaraa ja rasvaa syömällä ;)

Näistä verensokerin heittelyistä ja syömishimoista pääsee eroon karppaamalla.

Jos paikkaat noita himoja hiilaripitoisilla syömisillä tai muutenkin ruokasi ovat hiilaripitoisia, et pääse kierteestä koskaan eroon.

Eli proteiiniä ja rasvaa kasvisten lisäksi. Tuossa olotilassa kannattaa tutustua Atkinsin induktioon.

mä oon karpannut ja kyllä se toimikin,en vaan pysty elään sillä ruokavaliolla,harmi. esikoisen jälkeen pudotin karppaamalla 17 kiloa ja sillä myös pudotin kuopuksen raskauskilot. nyt oon kuitenkin ollut tällä ruokavaliolla kun ei vaan pystynyt. ja nyt oon ollu tosi virkee ja voinut hyvin. mitä ny noita repsuja tullut.

Yhteistyössä